3 giveaway-uri


Cei de la THBoxes organizeaza impreuna cu bloggeritele noastre mai multe Giveaway-uri. Premiile sunt foarte atractive ... constand in bijuterii la alegere de pe site-ul lor.
Evident ca m-am inscris si eu.. nu puteam sa pierd ocazia... chiar daca alegerea castigatorilor se face prin Random si nu sunt chiar norocoasa de fel.
Trebuie sa imi aleg o bijuterie de pe site-ul lor si sa-mi motivez alegerea.

Paginile site-ului se incarca extrem de greu... nu stiu din ce cauza... si mi-a fost dificil sa imi aleg bijuteria preferata....
Dificil a fost nu doar din aceasta cauza... ci si datorita faptului ca sunt toate superbe si e greu sa alegi doar una preferata.

Dar cum sunt 3 bloggerite care organizeaza giveaway-uri... m-am gandit sa aleg 3 bijuterii.. :)

C.L.M. organizeaza primul ei giveaway .... si pt el am ales aceasta bratarica:


Vulpitza aceasta m-a cucerit cu ochisorii ei negri si blanzi si de aceea bratara se afla printre preferatele mele. Este tare haioasa si vesela si cred ca se integreaza perfect in mai multe tipuri de tinute :)


be-gorgeous-by-adyna organizeaza Giveaway-ul pentru ca se apropie ziua ei de nastere... La multi ani!!
Pentru acest giveaway am ales tot o bratarica.


Desi de obicei aleg argintiul in defavoarea auriului... aceasta bratara m-a cucerit pe loc. Mi se pare foarte feminina si eleganta si cred ca scoate din anonimat orice tinuta.

Gold and silver sparkles organizeaza giveaway-ul deoarece a atins un numar de 600 de urmaritori.
Pentru Giveaway-ul ei am ales aceasta pereche de cercelusi:

Acesti cercelusi sunt foarte finutzi si delicati... iar trandafirul alb imi inspira puritate dar in acelasi timp eleganta. Ador trandafirii iar in aceasta combinatie arata superb.


Va place ce am ales eu?
Voua ce bijuterii va plac de la THBoxes ?



xoxo
D.








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING