Vopsea de par Advance Techniques - review


Hello Girlz!!!

Va spuneam aici ca am luat aceasta vopsea dar ca nu o voi folosi eu. Ei bine.. pana la urma a ajuns pe parul meu asa ca va pot spune parerea mea chiar mult mai bine.







Puteti gasi aceasta vopsea in toate brosurile Avon la un pret standard de 25 lei, dar puteti profita si de oferte mult mai avantajoase.
In brosura curenta se gaseste la pretul de 19.99 lei, iar eu am achizitionat-o la doar 15,99 lei.

Eu am culoarea 3.6 - castaniu-roscat inchis.

Cutia contine:
-tratament inainte de vopsire - 15 ml
-crema coloranta - 48 ml
-emulsie oxidanta - 70 ml
-tratament dupa vopsire - 20 ml
-manusi de protectie
-instructiuni de folosire


Mi-a placut faptul ca manusile erau de buna calitate, stateau bine pe maini si nu cadeau, asa cum am intampinat la alte vopsele.

M-a bucurat foarte mult ca pielea nu a ramas absolut deloc patata. Vopseaua s-a indepartat cu usurinta la spalat (de pe piele).

Nu am patat nimic dupa vopsire... prosop..perna.. :) cum mi s-a mai intamplat la alte vopsele. 

In schimb are un miros absolut infiorator :))) dar pe care nu l-am mai simtit asa de puternic dupa ce am terminat de aplicat vopseaua.

Culoarea este foarte asemanatoare cu cea prezentata pe cutie si sunt foarte multumita de acest aspect. Parul a ramas fin si matasos si imi place tare mult.

Tratamentul dupa vopsire este suficient pentru 2 aplicari.

Nota mea pentru aceasta vopsea este 9 si cu siguranta o voi mai cumpara :)


Voi ati folosit aceasta vopsea? 



























Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. am folosit-o si e super!!nu am sesizat asa rau mirosul..mi-a placut foarte mult ca nu curge

      Ștergere
    2. poate am eu nasul mai ciudatel.. :D
      si mie mi-a placut enorm ca nu curge.. si de aceea o recomand :)

      te pup!

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa nuanta aleasa de tine. Mereu m-au tentat vopsele de la Avon dar acum le admir doar pentru ca am renuntat la aceasta activitate. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am renuntat cam 1 an la vopsirea parului dar am pacatuit din nou...:)

      si mie imi place mult nuanta

      te pup!

      Ștergere
  3. Frumoasa nuanta, si eu ar trebui sa ma vopsesc ca am ceva fire albe....insa mai trag de timp, aman cat pot! :)) Pana ma hotarasc, ma mai documentez:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms frumos!
      in afara de miros.. :D recomand aceasta vopsea din toata inima..
      bine..acum depinde si de fiecare persoana in parte.. dar pt mine e perfecta.. :)

      te pup!

      Ștergere
  4. Poate vei pune si poze before/after. Chiar sunt curioasa de rezulatul vospirii!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate o sa pun totusi cateva poze before/after..stai aproape..

      te pup!

      Ștergere
  5. si eu vreau poze..asa imi dau seama daca merita cumparata sau nu! Chiar nu am incercat-o in schimb am citit numai lucruri bune despre ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc sa fac saptamana asta poze after.. si o sa le pun pe blog.. :)

      te pup!

      Ștergere
  6. Am incercat 8.1 blond ceva ceva :)). Mi-a placut; mi-a deschis parul cam cu un ton(cred); oricum se vede diferenta. As vrea sa incerc 8.0 sa vad cum e. Sau poate ma duc la salon direct ca sa nu fac prostioare:D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,

    eu nu am folosit-o inca si de fiecare data cand doresc sa incerc ceva nou ma documentez. Din ce am citit e o vopsea sa zic asa de serie. Pretul mi se pare putin cam mare pentru ceea ce are. Eu am folosit mult timp vopseaua de par de la khadi, un saten Inchis (www.skinpriority.ro) si am fost si sunt multumita, lasa parul matasos si nu lasa pete pe piele. Da, sunt adepta cosmeticelor naturale si cred ca asta conteaza din ce in ce mai mult.
    Sa aveti un par frumos. pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar place sa folosesc doar produse naturale... si uneori ma indrept spre aceasta categorie... dar cateodata nu mi le permit.. :D
      dar e foarte bine sa folosim din ce in ce mai multe produse naturale..

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING