O amintire pentru o viata


A darui e ceva sublim. Putem darui obiecte, putem darui speranta, sau putem darui amintiri.
Atunci cand oferi ceva unei persoane dragi, trebuie sa oferi, pe langa cadoul in sine, si o parte din tine. Eu asta incerc sa fac de fiecare data si cred ca astfel cadourile sunt mult mai apreciate.
Imi place sa petrec mult timp cautand cadoul perfect. Niciodata nu iau un cadou la repezeala, doar pentru a lua ceva. Alegerea obiectului potrivit este o arta si trebuie timp pentru a o stapani cum trebuie.
Magazinele cu suveniruri sunt preferatele mele.
Imi ofer amintiri de fiecare data cand am ocazia sa vizitez un loc nou. Si la fel incerc sa fac si pentru cei dragi.
Pun suflet in cadourile alese si asta se vede de fiecare data.

Luna viitoare este ziua iubitului meu. Cautarile au inceput deja. Simt ca ziua respectiva se apropie rapid si eu nu gasesc nimic perfect pentru el.
Astazi am rasfoit site-urile special create pentru cadouri pentru a ma inspira in alegerea ce urmeaza sa o fac.
Am cautat cateva ore si, cand eram gata sa ma dau batuta, am gasit ceea ce cautam. Un cadou parca special creat pentru el.

Nu stiu daca v-am spus, dar este pasionat de istorie si de tot ce este legat de acest domeniu. Ar citi carti de istorie in fiecare zi si, daca ar putea, si-ar construi o biblioteca doar cu carti despre istorie.
Asa ca atunci cand am vazut acest cadou, nu am putut sa il trec cu vederea.

Cartea despre domnitori si principi este cartea ideala pentru un impatimit al istoriei. O carte este intotdeauna binevenita si este o amintire care va fi mereu alaturi de persoana caruia i-o daruiesti.
Imi place foarte mult sa daruiesc astfel de amintiri, si imi place la randul meu sa primesc. Cu o carte nu dai niciodata gres. Este perfecta atunci cand vrei ca persoana respectiva sa poata avea mereu parte de bucuria pe care i-ai oferit-o intr-o zi speciala.

Cadoul ales pentru iubitul meu contine si o harta a Romaniei Mari si cred ca se va bucura enorm sa isi aminteasca de vremurile in care toti romanii erau uniti in acelasi teritoriu, sub acelasi steag, intre aceleasi granite.

Vinul completeaza perfect cadoul si va completa perfect si atmosfera pe care o vom crea in acea zi speciala in care iubitul meu isi va sarbatori ziua de nastere.

Vinul este bautura iubirii si va intregi amintirea pe care el o va pastra mereu in suflet.
Ma gandesc inca de acum la cina romantica pe care o voi pregati pentru el, la lumanarile parfumate si la acest vin care ma va ajuta, oferind o eleganta aparte zilei.
Tot ce poate fi mai frumos se regaseste in acest ambalaj, ce ma va ajuta sa ii ofer iubitului meu o zi de neuitat, o amintire pentru o viata.









Dar, pentru ca totul sa fie perfect, si ambalajul trebuie sa fie pe masura. Chiar daca nu haina il face pe om, de aceasta data, trebuie sa imbracam si cadoul in haine de sarbatoare ca sa petreaca si el alaturi de noi. Plus ca surpriza va fi mult mai mare daca ambalajul va fi fastuos.

De obicei impachetez singura cadourile si incerc sa le personalizez in functie de persoana spre care se indreapta. Dar exista si magazine care ne ajuta in aceasta priviinta acordandu-ne ambalaj special pentru obiectul cumparat. Cred ca astfel faciliteaza munca multor persoane care sunt in lipsa de timp sau pur si simplu de imaginatie. :)





Abia astept ziua speciala in care voi adauga o noua amintire in biblioteca sufletului sau.





Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING