Silver Zone - Special pentru mine


Bună fetelor!
Am o mică pauză între 2 cursuri și vreau să vă prezint repede un site care parcă a fost creat pentru mine.
Cred că știți deja că îmi place foarte mult argintul și îl prefer în orice situație.
SilverZone.ro are o multitudine de bijuterii din argint... Când am intrat prin dată pe site am zăbovit ore bune admirând toate minunățiile prezente acolo.
Vreau să vă arăt și vouă câteva dintre zecile de bijuterii care mi-au plăcut.. :D
   
Prefer cercelusii cu șurub pentru că sunt practici și nu mi se agăță de orice se află în jurul lor. Așa că nu puteam să nu remarc modelele finuțe de pe site:
 
-Cercei din argint cu pietre Swaroski
-Cercei din argint model libelulă
-alți cercei în formă tot de libelulă.. :D Nu știu de ce.. dar îmi place mult această formă.. :D
-Și floricelele sunt finuțe și arată superb pe lobul urechii... :D

Mi-a mai atras atenția un pandantiv tare simpatic.. cu albinuță roz. E atât de jucăuș și colorat ... :X Spuneți și voi dacă nu e adorabil.. :)

Deși nu port foarte des colier... îmi plac cele finuțe și simple. Parcă ne sporesc feminitatea și delicatețea. Sunt perfecte pentru orice moment în care ne dorim să ieșim frumos în evidență :
Acest colier din argint și cuarț roz întrunește toate calitățile descrise mai sus.
Mi se pare că ar merge tare bine cu o brațărică la fel de finuță... și împreună ar completa perfect o ținută.

Fluturașul e aplicat perfect pentru un plus de gingășie și perluta cred că merge foarte bine cu perluta colierului.
 
Cam atât vă arăt astăzi pentru că nu vreau să vă plictisesc.. dar poate luni vă mai arăt câteva bijuterii deosebite ce pot fi dăruite persoanelor dragi de 8 martie.. :)
 
Eu deja mă gândesc ce pot cumpăra pentru mami și pentru prietenele mele..  Voi ați achiziționat deja cadourile?


















Comentarii

  1. Foarte dragute. Si eu prefer argintul, mi se potriveste in totalitate :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se pare mai delicat.. :D
      sunt si unele bijuterii din aur care pot arata la fel de finut.. dar mai rare.. :D cele din argint sunt foarte frumoase.. toate.. :D
      pupici!

      Ștergere
    2. Apropo, te-am nominalizat la Liebster Award. Mi-ar placea mult sa raspunzi la intrebari. Linkul este : http://beautyspellblog.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
      Te pup :* :*

      Ștergere
    3. am avut si eu o postare cu liebster award dar o sa raspund cu placere si la intrebarile tale.. :) cred ca pe marti asa
      multumesc mult pentru premiu!
      pupici!

      Ștergere
  2. Este atat de frumos lantul cu piatra de cuart!
    Clar mi se potriveste:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. chiar ti se potriveste.. ca e finut si dragalas ca tine. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. da.. m-am indragostit de bijuterii cu libelule.. :D sunt superbe..
      pacat ca urasc libelulele reale.. :D de fapt urasc toate insectele.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. De libelule si de lantul cu piatra de cuart m-am indragostit si eu!:D

    Te pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt superbe.. :) sunt asa de finute.. :)
      poate reusesc sa ma cadorisesc de martisor.. :P sa vedem
      pupici!

      Ștergere
  5. Chiar ca e simpatic pandantivul:) si prima pereche de cercei chiar mi se pare deosebita:) si mie imi place argintul in defavoarea aurului...inca nu am luat cadouri,ehh mai am timp:)):D

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am inceput deja sa ma gandesc la cadouri... :D sa vedem asupra a ce ma voi decide.. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING