Yves Rocher Haul


 Bună fetelor!
 O nouă săptămâna se apropie de sfârșit și mă bucur tare mult pentru că sunt deja obosită și simt că am mare nevoie de weekend. Presimt că o să lenevesc, cel mai probabil delectându-mă cu vreo carte.. :D

 Am dat o comandă la Yves Rocher acum mai multe zile.. cred că sunt 2 săptămâni deja.. sau poate mai mult.. dar nu am apucat să vă arăt ce produse am cumpărat.

 Am vrut inițial să profit de oferta în care primeai un prafum Moment de Bonheur de 30 ml pentru orice comandă, dar am ales să profit de o altă ofertă, pentru că mami își dorea tare mult un produs. Vă spun mai târziu despre care e vorba.
 Mi-a părut un pic rău pentru Moment de Bonheur pentru că la câteva zile după ce am plasat comanda, l-am mirosit într-un magazin fizic Yves Rocher și mi-a plăcut tare tare mult. Dar poate că o să îl achiziționez cu altă ocazie.

 Dar să vă arăt ce produse am cumpărat:
 În ordinea numerelor de pe tricou, avem:
 -Gel de duș Lavandă din Provence
 Nu prea m-a convins mirosul din prima.. dar aștept să îl folosesc.. să văd cum se comportă. Acum stă la rând.
 -Deodorant roll-on anti perspirant Lavandă din Provence
 Eu le-am cumpărat pe ambele, la set, dar sincer nu mai știu prețul exact.. :D Deodorantul miroase ceva mai bine decât gelul de duș, deși sunt din aceeași gamă. Nu știu de ce se întâmplă asta.
 -Balsam pentru buze cu aromă de nucă de cocos - cred că a costat cam 8 lei
 Îmi place foarte mult. Am mai avut un balsam pentru buze de la YR și am fost la fel de mulțumită de el.
 -Șampon împotriva mătreții - l-am luat pentru altcineva din familie. Nu l-a încercat încă așa că nu vă pot spune efectele.
 -Masca dezincrustantă - Am folosit-o și presimt că o să mă înțeleg super cu ea. Poate o să vă povestesc mai multe după o folosire îndelungată.
 -Gomaj cu extract de sâmburi de caisă - încă nu am apucat să îl folosesc.

 Pentru această comandă am primit transportul gratuit, acest set de bijuterii:
 Inelul este și placat cu argint. L-am purtat de câteva ori și mi se pare tare drăguț. Cercelusii sunt pe placul meu pentru că sunt mici și finuți. Și lănțișorul cred că e ok, deși guguloiul acela ar merge înlăturat.. :D

 Și o a doua surpriză, consta în alegerea oricarui produs din broșurică. Și cum mami își dorea foarte mult noul So Elixir Purple, bineînțeles că pe acesta l-am ales, în varianta de 50 ml.
 80 lei parcă am plătit pentru toată comanda și sunt mulțumită de ce am primit :D


 Voi de ce oferte ați mai profitat de la YR?





Comentarii

  1. Suuper afacere.
    Sa le folosesti cu placere.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa zic si eu.. :D mai ales cu parfumul.. :D
      multumesc frumos
      pupici!

      Ștergere
  2. Nu am comandat nimic recent, insa ma tenteaza gomajul cu pierici. Balsamul cu nuca de cocos il am si este bun, insa nu mi s-a parut extrem de hidratant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu l-am incercat inca.. dar cred ca e destul de bun dupa cum am vazut eu consistenta.
      si mie imi place mult balsamul
      pupici!

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere :)
    N-am mai dat de mult o comanda YR :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos..
      si eu dau comenzi doar cand ma incanta ofera..:D
      pupici!

      Ștergere
  4. Sa te bucuri de ele
    Eu am dat comanda data trecuta, de aceasta data nu ma prea incanta oferta :)
    Eu am gomajul cu piersici si imi place consistenta si cum lasa pielea

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine de stiut ca este un gomaj buna.. :D
      multumesc frumos
      te pupic!

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere. Te asteptam cu un review. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos!
      incerc sa ma mobilizez cat mai rapid.. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. faine produsele, sa le folosesti cu placere si tu si mama ta! te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Sa le folosesti pe toate cu bucurie, Diana! Si mama ta, de asemenea, sa se bucure de parfumul dorit!

    Vreau de ceva timp sa postez si eu un haul insa nu reusesc! Am profitat de oferta cu Moment du bonheur...:D

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm.. deja vreau sa vad ce ai mai luat pe langa el.. :D
      te astept cu postarea
      pupici!

      Ștergere
  8. sa le folosesti cu placere. te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere. Sunt curioasa cum ti se pare gomajul cu caise, am vrut si eu sa-l comand, dar nu stiam daca merita sau nu. Pupici si odihna placuta in weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt tare curioasa de el.. poate in weekend apuc sa il folosesc.. :D
      te pupic!

      Ștergere
  10. In speranta ca ai inceput sa-l folosesti, m-as bucura tare mult sa-mi spui cum e gelul de dus cu lavanda :) merci :*

    RăspundețiȘtergere
  11. In speranta ca ai inceput sa-l folosesti, m-as bucura tare mult sa-mi spui cum e gelul de dus cu lavanda :) merci :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING