TAG - Beauty things I suck at...


 Bună fetelor!
 La mine iar s-a făcut urât afară. Dacă duminica trecută, Luni, Marți au fost cam 22 de grade, acum soarele nu ne oferă decât vreo 10 grade care nu sunt deloc suficiente pentru luna aprilie.
 
 Draga mea Ilda, m-a nominalizat pentru acest tag, și mă bucur enorm că a făcut-o, pentru că de mult timp nu mai completasem unul, și chiar îmi era dor.
 
 Este un Tag mai special, nu este cu întrebări ci trebuie doar să vă spun la ce lucruri legate de Beauty nu mă pricep.
 Dacă ați văzut deja postarea Ildei, vă pot spune că sunt aproape de acord cu ce a scris ea. Dar să vedem mai în amănunt despre ce este vorba:

1. Împletituri
 Am încercat de multe ori să fac tot felul de coafuri cu împletituri, dar de fiecare dată a fost un dezastru. Am căutat și tutoriale dar nu am avut nici un succes nici astfel. Într-o zi mi se pusese pata pe un model pe care îl văzusem pe net și am încercat vreo oră dar fără nici un rezultat demn de scos în lume.
  Dar nu mă dau bătută pentru că arată prea frumos. Acum îmi las și părul să crească, și când voi considera că are lungimea perfectă, voi mai încerca, poate poate reușesc și eu vreo coafură normală.. :D

2. Modele complicate pe unghiuțe
 Am progresat destul de mult în materie de manichiuri de când am blogul. Am văzut foarte multe fete foarte talentate de la care am încercat să fur mici trucuri. Dar pentru a realiza o manichiura complicată, cu vopsele acrilice, consider că e nevoie de foarte multă îndemânare dar mai ales de mult talent. Și de aceea cred că niciodată nu voi reuși să realizez așa ceva.
 Eu stau pe bucățica de artificii cu bureței, apă, ștampiluțe, scobitori și bulinuțe și las partea complicată fetelor care chiar se pricep la asta.

3. Sprâncene perfecte
 Încerc, încerc, încerc!
 Lucrez la aspectul sprâncenelor e ceva vreme, dar tot nu arată așa cum mi-aș dori. Le am destul de problematice, sunt rare, deschise la culoarea... și dacă le-aș face prea subțiri ar arăta destul de chele.. :)) așa că trebuie să găsesc un echilibru. Am urmărit și aici destul de multe tutoriale, dar încă mai am de lucrat. Le mai conturez din când în când dar nu sunt pe deplin mulțumită de rezultat.

4. Exerciții
 Am încercat de multe ori să mă țin de ele dar de fiecare dată timpul meu era ocupat cu altceva. Dar mi-am propus ca la vară să mă apuc serios de niște exerciții fizice. Am găsit niște programe pe care le-am furat de la o altă bloggerița.. :D și sper să mă ajute să mă mențin în formă.
 O să vă dau mai multe detalii despre ele, la vară.. :D

5. Stilul vestimentar
 Încerc să îmi schimb stilul vestimentar. Datorită vitezei pe care o am în fiecare zi, datorită faptului că aproape alerg după microbuz zilnic, stilul meu are de suferit.. :D
 Mă îmbrac destul de simplu, blugii nu îmi lipsesc niciodată, la fel și pantofii sport. Mi-aș dori o altfel de vestimentație, ceva mai elegantă, dar pentru asta trebuie să schimb mai multe în garderoba mea, pentru a se potrivi și ar mai trebui să schimb și câte ceva la stilul de viață.
 Am câteva piese elegante pe care se folosesc destul de rar, pentru că o zi obișnuită la facultate nu îmi prea permite.

6. Pedichiura.
 Mi s-a părut întotdeauna o provocare să îmi realizez pedichiura. Nici forma unghiuțelor nu mă prea ajută, dar poate că nici îndemânarea nu e chiar la ea acasă în mâinile mele.. :D

7. Contouring
 Atunci când vine vorba despre conturarea feței, mi se pare un mare mister.. :D
 Eu aplic doar un pic de blush, și acesta doar de curând, și cam atât.. Mi-aș dori să știu să îmi conturez chipul ceva mai bine, dar am timp să învăț și îmi voi da tot interesul.

 Deocamdată astea sunt lucrurile la care nu mă pricep.. :)) Dacă am omis ceva voi face un update când îmi voi aminti.. :D

 Invit la Tag toate fetele din blogroll, dar în special pe Ana, Alina lui Brumărel, Dee, Ela, Gina. Chiar dacă unele dintre ele au mai fost nominalizate, eu îmi doresc mult să văd tagul făcut și de ele.
 
 Cele care nu aveți blog, vă aștept cu interes răspunsurile în secțiunea de comentarii.
 
 PS. pozele sunt luate de pe Google






Comentarii

  1. :))
    si eu incerc INCA sa-mi schimb stilul vestimentar, n-am ajuns la unul care sa ma reprezinte in totalitate.

    mersi pt nominalizare, o sa-l fac si eu curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa citesc si articolul tau.. :D
      am crezut ca sunt singura care are o problema cu stilul.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. deh , cu stilul ma chinui si eu :)) si sa stii .. ca tare ne potrivim in ale " nepriceputului " :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. off.. stilul asta e destul de greu de definit.. :D dar o sa reusim noi .. :D trebuie.. :D
      astept sa faci si tu tagul.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. M-ai ghicit ca l-am vazut si eu pe Youtube si ma tot gandeam daca sa il fac sau nu.

    Multumesc pentru nominalizare!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare placere draga mea!
      abia astept sa iti citesc articolul.. :D
      te pupic!

      Ștergere
  4. Buna,

    Am citit astazi postarea ta si mi-a placut la nebunie poza cu tipa de la stilul vestimentar. Imi poti spune, te rog, care este sursa acelei imagini?
    Si eu incerc sa "lucrez" la stilul meu si ma gandeam ca poate respectiva are si ea un blog dedicat hainelor :)

    Spor la blogging in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://koleksifashioncantik.com/elegant-style-a-button-design-long-sleeves-coat-deep-khaki/ aceasta este sursa imaginii. :D
      si mie imi place foarte mult stilul
      poate o sa reusim sa lucram la el si sa il perfectionam
      multumesc frumos
      pupici!

      Ștergere
    2. Multumesc si eu mult pentru promptitudine!

      O zi frumoasa in continuare iti doresc!
      Monica

      Ștergere
    3. Multumesc draga mea,
      La fel iti doresc si tie
      pupici!

      Ștergere
  5. Citind tag-ul Pisicii, am constatat ca am uitat sa precizez aspectul cremelor/lotiunilor cu SPF, la tine vad si realizez ca am uitat toatlmente de exercitii fizice si contouring...:))

    Ma bucur ca ai scris tag-ul si-ti multumesc!

    Te pupacesc!
    Ai grija de tine!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi s-a parut un tag foarte interesant si iti multumesc pentru nominalizare.. :D
      probabil si eu am uitat cateva chestiute.. dar am spus ce era mai important.. :)
      probabil si tu la fel
      pupici!

      Ștergere
  6. Am uitat de exercitiile fizice...o mare problema a mea...cred ca cea mai mare....;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi pentru nominalizare...o sa ma straduiesc sa il fac...:)
    E incredibil cate chestii au fetele din blogosfera in comun...:)))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. :D si eu am observat.. :D avem cam aceleasi problemute.. :D dar incercam noi sa le rezolvam
      abia astept sa vad si articolul tau
      pupici!

      Ștergere
  8. Si eu am aceeasi problema cu stilul vestimentar..as mai iesi si eu din adidasi, dar cand sunt pe fuga toata ziua mi se pare un chin sa fiu pe tocuri..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e o problema a studentelor.. :D hihi
      dar terminam noi si atunci o sa putem sa ne imbracam si noi cum ne dorim :D
      te pupic!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING