Decizii

Buna fetelor!
Voi aveti carnet?
Cam greu de crezut ca vorbesc despre asta acum.. dar am si eu carnet de vreo 3 ani..dar nu conduc. Pentru ca masinuta pe care o are tati merge destul de greu si nu ma pot obisnui cu ea si alta nu prea imi pot cumpara momentan. M-am mai uitat eu din cand in cand pe site-uri de anunturi auto gratuite, dar degeaba. Nu am gasit ceva care sa corespunda bugetului si care in acelasi timp sa corespunda si nevoilor mele.
Acum cativa ani, imediat dupa ce am dat examenul pentru carnet, ma uitam in fiecare zi pe astfel de site-uri si salvam paginile cu masinile care imi placeau. Apoi, cand venea mami de la serviciu, ii aratam tot ce am gasit. Si saraca de ea imi spunea ca o sa vedem noi ce o sa luam.. :)) Dar o inteleg pentru ca ar fi un efort destul de mare si nu vreau asa ceva deocamdata.
Acum ma gandesc ca ar fi mai bine sa cumpar o masina noua in rate. Macar stiu ca nu are probleme si nu risc sa raman fara ea in scurt timp.
Desi am vazut oferte bune si de la cei care vand masinile pentru ca nu mai pot plati ratele. Mai trebuie doar platite ratele restante plus o parte din ce au achitat ei pana in momentul respectiv. Mi se pare o afacere buna si aceea.

As vrea totusi sa imi cumpar masina din banii mei, de fapt din banii nostri, eu impreuna cu iubitul meu. Astfel as fi mult mai atenta si mai grijulie decat daca as primi totul de la parinti.
Si cred ca asa ar trebui sa procedeze mai multe persoane. Poate s-ar evita astfel o gramada de accidente teribile.
Dar pana sa termin facultatea mai am ceva de munca, asa ca mai am timp sa rascolec site-urile in cautarea celor mai bune oferte. Si sa salvez paginile, asa cum faceam in trecut.

Voi ce varianta a-ti alege pentru o masina noua?


Comentarii

  1. Of, eu nu am carnet de conducere si nici nu vreau!:D
    Insa imi doresc un Passat nou nout :))
    Dupa cum vezi, nu am pretentii mari :D
    Momentan ne descurcam cu masine iubitului, cat inca mai merge, insa ne dorim si noi masina noastra, insa cum ai spus si tu, e mai greu la inceput.Poate pe viitor ne vom permite o masina frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e mai bine sa asteptam si sa reusim sa cumparam ceva frumos. .:D
      pupicei, scumpa mea!

      Ștergere
  2. n-am carnet, chiar azi am scris asta :)))
    oricum, n-as lua masina in rate, pana o platesti, e veche.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. am vazut ca scrisesei.. :D:D
      Asa e... dar si daca nu ai bani stransi.. iar e rau.. :)
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING