Memorial Day cu Romwe

Buna fetelor!
Daca ati ratat si voi oferta trecuta prezenta pe site-ul Romwe.. asa cum am facut eu..... (am prierdut o pereche de ghetute pe care mi le doream mult, pentru ca am ezitat cateva ore, timp suficient pentru ca stocul sa ajuta de la 200 si ceva la 0. Dar o sa le urmaresc.. pentru ca mi s-a pus pata pe ele si mi le doresc mult prea tare.. :D) atunci trebuie sa va bucurati pentru ca a aparut o alta promotie.

Asadar, pentru urmatoarele zile, avem parte de 20% reducere la o multime de produse.
Eu m-am hotarat ca de acum inainte, daca vad ceva ce imi place, sa nu mai ezit deloc. :)

Romwe Memorial Day Sale, 20%off selected items from 05/25/2013 to 05/27/2013



Va las aici poza cu ghetutele pe care am pus ochii.. :) Sper sa va placa si voua.















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING