Romwe Leggings

Hello, hello!
Romwe are iar o surpriza pentru noi.
De data aceasta este vorba despre vestitii colanti. Ei se bucura de o reducere substantiala si sunt de maine pana pe 30 mai disponibili la doar 19.99$.
$19.99 leggings for any pair. 3 days only! 05/28/2013- 05/30/2013.
GO>> Romwe Leggings Flash Sale! 


Am aruncat si eu un ochi in sectiunea de leggings si am ales cateva perechi pentru voi:

 Sunt doar cateva din multitudinea de modele disponibile pe site. Asa ca puteti merge sa aruncati si voi o privire.. :D


Comentarii

  1. Arata genial toti :( pacat ca nu am bani :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot mă uit pe site la colanții aceștia..arată tare bine, dar nu cred că i-aș purta, nici pe cei simpli nu prea îi port că mi se pare că arăt prea slabă :)) I have issues.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori sa ma arate si pe mine prea slaba.. :))) :D:D
      dar cred ca ti-as rsta bine cu o camasuta mai lunguta si o curelusa subtire in talie.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING