Zile de primăvară


Buna fetelor!
Imi doream de ceva timp sa fac aceasta postare, dar mereu interveneau altele si imi doream sa fiu la zi cu toate. Dar, bineinteles ca nu am reusit si am multe restante fata de voi. V-am promis multe review-uri dar nu am apucat sa vi le prezint pe toate. In mare parte pentru ca nici nu am apucat sa folosesc toate produsele, deoarece ma tin inca de Project Pan dar si pentru ca, desi vacanta, simt ca nu am timp suficient. Si nu stiu de ce am acest sentiment, dar mereu intervin chestii minore care ma fura din peisaj.
Luni incep iar facultatea, mult mai in forta decat inainte, pentru urmeaza alte colocvii, apoi o sa intru in sesiune si nu stiu cat timp voi mai avea la dispozitie pentru a ma ocupa de blog asa cum imi doresc.
Va spun sincer ca abia astept sa vina vacanta pentru a avea timp suficient atat pentru odihna cat si pentru voi, dragele mele.
Am ramas in urma chiar si cu raspunsurile pentru comentariile voastre. Abia astazi am apucat sa raspund fetelor care mi-au scris in urma cu 2-3 zile si imi pare foarte rau. Dar sa stiti ca eu oricum v-am citit comentariile si m-am bucurat pentru fiecare cuvant pe care mi l-ati scris.
Asa cum spunea si Ilda, am ramas in urma chiar si cu cititul blogurilor pe care le urmaresc de obicei. Dar in vacanta promit sa revin la zi.


Va spuneam, intr-o alta postare ca am descoperit cat de mult imi place primavara. Imi place atmosfera, imi place temperatura, culoarea, totul. Lumea se trezeste la viata dupa o perioada de amorteala si totul este vioi, cald, insorit. Totul arata perfect. Nu mi-am dat seama cat de mult imi place primavara, pana anul acesta. :D
Aveam impresia ca anotimpul meu preferat este vara, dar cred ca si primavara are un loc special in inima mea.

Am avut parte de cateva zile superbe in acest anotimp, care inca nu s-a incheiat, zile pe care as vrea sa le impart cu voi.

9 marie:
M-am plimbat cu iubi pe malul Dunarii. Ne place foarte mult acel loc, chiar daca nu arata asa cum ne-am dori. Este mereu liniste si poti simti mai bine natura. De fiecare data cand avem putin timp liber dam o fuga pana la Dunare :)
Cam asta arata, asa ca acum poate ca intelegeti la ce ma refeream cand spuneam ca nu e chiar cum ne-am fi dorit.

21 aprilie:
O alta plimbare. Locatia: Aceeasi
V-am spus deja ca este locul nostru preferat. Dar dupa aproape 2 luni, totul pare foarte diferit. Aproape pare un alt loc. Apa a crescut foarte mult iar locul este mai inverzit decat de obicei.
Si soarele stralucea mai puternic. Nu am reusit sa il prind chiar bine in fotografie.. :)) dar o sa vi-l arat:
Tot alaturi de Dunare se mai gaseste ceva - Canaraua
Este locul unde se gasea Cetatea Carsium :)

25 aprilie
Avem o alta locatie.. :)) parcul de langa Spitalul Judetean Constanta.
Am iesit alaturi de 2 prietene si ne-am bucurat de soarele si de vremea absolut placuta din acea zi. Parcul e atat de linistitor chiar daca era plin de copilasi care zburdau de colo-colo. :)
A fost o zi superba, am mancat inghetata si am facut poze. Mai vreau astfel de zile.. :X

Voua va place primavara? Ati avut parte de zile frumoase in acest anotimp?





Comentarii

  1. Iubesc primăvara! Acuma ies și eu din hibernare :)) Te înțeleg perfect la partea cu lipsa acută de timp, și la mine e la fel. Mult succes în sesiune! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! <3
    Iubesc primavara, iubesc soarele. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e superba... de la temperatura pana la natura.. as vrea sa dureze mai mult.. :)
      pupici

      Ștergere
  3. Mi-a fost dor de tine, Diana!

    Frumoasa ideea postarii, mai vreau!:) Locuri frumoase ne-ai aratat, am simtit relaxarea pe care o aduc...

    Iubesc primavara si tot ceea ce aduce ea!

    Pupicei, draga mea!!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ti-am simtit lipsa in ultimele zile.. :)
      ma bucur ca iti place... :) daca o sa mai am parte de zile atat de frumoase, cu siguranta o sa le impart si cu voi
      si eu iubesc primavara... :X
      pupicei, scumpa mea

      Ștergere
  4. Iubesc soarele si caldura!Foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca te plimbi mult prin natura si mie imi place, desi acum ar trebui sa stau mai mult prin casa pana trece o parte buna doin polen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma cam supara puful de la plopi.. :) dar tot imi place sa ma plimb.. :)
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING