Castiga cu Chuck


Buna fetelor!
Nu stiti inca cine este Chuck?
Nu e nici o problema. Va voi povesti eu. Dar mai intai trebuie sa imi spuneti daca voi va delectati cu bomboanele Chupa Chups atunci cand erati mici? Eu le mai savurez si acum cand am cate o zi mai proasta. Preferata mea era cea cu aroma de Coca-Cola. Si mai stiu ca era o bomboana care imi colora limba.. :D Ati trecut si voi prin astea?
Atunci trebuie sa stiti ca Chuck este noua mascota Chupa Chups. Si daca nu stiati deja cum arata, atunci va pun o poza pentru a-l cunoaste.

El este Chuck. El nu ia viata in serios si ne sfatuieste sa facem la fel. El nu alearga, nu canta, nu face nimic altceva decat sa savureze acadeaua preferata.
Si are dreptate. De ce trebuie sa ne stresam pentru tot ce ne inconjoara? De ce trebuie sa suferim pentru cei care nu merita? Nu este mai bine sa alegem o acadea Chupa Chups si sa luam viata mai putin in serios - Life less serios?
Eu o sa ii urmez sfatul si o sa incerc sa nu ma mai consum pentru fiecare pasa proasta care se iveste. Pentru ca o sa ajung intr-o zi "consumata total".. daca exista asa ceva.. :)) Pentru ca viata ne rezerva foarte multe momente mai putin frumoase si daca ne-am supara de fiecare data, pentru orice mic impediment, atunci nu am mai avea timp si nici energie pentru a ne bucura de lucrurile frumoase de care avem parte.
Trebuie sa stim sa ne oprim din stressul cotidian si sa ne rezervam cateva clipe doar pentru noi. Eventual savurand o acadea Chupa Chups si gandindu-ne la copilarie. Trebuie sa avem mereu sufletul tanar pentru ca numai astfel vom reusi sa trecem peste greutatile vietii de adult.

Asa ca va invit sa va jucati cu Chuck pe site-ul Chupa Chups unde puteti castiga premii foarte dragute si sa dati un like paginii de facebook Chupa Chups - aici.

Comentarii

  1. Ai dreptate, nu merita sa ne stresam pentru toate nimicurile ce ni se intampla... viata e scurta, macar sa o traim frumos!:))..eu asa ma consolez cand sunt mega stresata dar din pacate nu pot sa scap de stres:))..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa gandim pozitiv pentru ca asa atragem de partea noastra lucrurile pozitive.. :D
      pupicei!!!

      Ștergere
  2. Adevarul e ca acadelele Chupa Chups sunt delicioase, mai ales cele cu frisca si capsuni sau visine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe acestea cu frisca nu le-am incercat... dar o sa le caut.. :X
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING