Colaborare 31 teme de manichiuri:22. Metallic Nails

Buna fetelor!
A venit iar weekendul asa ca avem o noua colaborare pentru manichiuri. De cand sunt in sesiune nu prea mai stiu in ce zi a saptamanii mai suntem :)) asa ca mi-am adus aminte un pic mai tarziu ca astazi este sambata. :D
Dar oricum aveam pregatita pentru voi o noua manichiura asa ca va las cu pozele pentru modelul de astazi:

 Am folosit oja Essence - A piece of Forever si oja magnetica de la Flormar.


Este un model simplu de realizat asa ca il puteti incerca si voi.. :D
Abia astept sa vad ce au facut si colegele mele:
Georgia
Anca
Alisa
Deyutza
Agota
Flori
Carla
Alina
Andra
Maya MakeUp
Romina Talpos
Venus (Alina)
Ana's Beauty Blog
Josephine
Madalina
Aby


 

Comentarii

  1. Imi place mult si abordarea ta:D Nu am folosit pana acum oja magnetica , insa am tot jazut modele si arata interesant. Felicitari!

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult.. :)
      mie imi place oja magnetica.. si mi-as dori sa gasesc si pe alte nuante.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Hihi ce dragut e modelul!:D
    Oare cu un albastru ca baza cum ar arata?..hmm..sau rosu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi.. :D cred ca ar arata mai bine.. :D:D
      dar am folosit oja de la Essence pentru ca am vrut sa fie tot metalica.. :D:D
      pupicei, scumpa!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa combinatia ta :* stii ca eu am vreo 4 oje magnetica care nu le-am mai folosit de vreo jumatate de an :)) cred ca ar trebui sa le scot la purtat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai sa le scoti.. pt ca sunt tare dragute si ar fi pacat sa se usuce.. :)
      pupicei :*

      Ștergere
  4. Ce ingenioasa e manichiura, imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Josephine.. :)
      ma bucur ca iti place
      te pupic!

      Ștergere
  5. Uuuuuuu... ce frumu se vad! Foarte interesant! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa si ingenioasa manichiura, oja aia magnetica face totul. Felicitari ca te-ai gandit la ea si felicitari pentru manichiura :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea am alte oje metalice asa ca m-am gandit cu as putea sa le imbin pe acestea.. :D
      ma bucur ca iti place

      pupici!

      Ștergere
  7. ce combinatie ingenioasa! Se vede super bine!!!Love it!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING