Dansand de fericire

Buna fetelor!
Stiti ca de ceva vreme imi place sa va povestesc despre dans. Este un sport care mie imi place foarte mult si de cate ori am ocazia il practic prin casa in fata oglinzii. Inca nu am renuntat la ideea de a urma niste cursuri pentru amatori, dar inca nu am gasit nici timp si nici sala potrivita.
In schimb, o prietena a mers la cateva cursuri de Zumba si a ramas placut impresionata. Cred ca o sa ma apuc si eu sa practic ceva in vacanta. Chiar daca nu voi reusi sa ajung la nici o sala, voi cauta cd-uri pentru a putea face cursuri acasa.
La cursuridedans.info am citit despre dansul din ziua cea mare, din ziua nuntii. Si am ramas cu gandul la filmele pe care le urmaresc cu mare drag, in care cei doi urmeaza cursuri de dans pentru ca ziua cea mare sa fie perfecta. La noi nu este ceva foarte obisnuit, desi se practica. Eu mi-as dori foarte mult un astfel de curs pentru a invata sa dansez perfect valsul miresei. :)
Dar, al meu iubit, nu este un impatimit al dansului si nu cred ca si-ar dori sa il trag dupa mine intr-o sala pentru a urma cursuri in acest sens.. :)) Asa ca trebuie sa accept ceea ce poate el sa imi ofere, pentru ca oricum imi ofera multe si eu stiu ca atunci cand poate sa faca ceva pentru mine, o face fara sa ezite.

Dar totusi cine stie .. poate o sa reusesc sa il corup pana atunci si va iesi ceva frumos pentru amandoi. Si daca nu vrea sa mearga sa il invete altcineva, o sa ii dau eu lectii de dans.. dupa ce ma informez inainte.. :))

Voi ce parere aveti? Credeti ca sunt ok cursurile de dans pentru a pregati ceva frumos in ziua nuntii voastre? :)


Comentarii

  1. Te inteleg perfect si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine :), doar ca noi nu o sa apelam la cursuri de dans, o sa incercam sa de descurcam si asa...e mai greu sa urmam cursuri datorita programului pe care il are partenerul meu....ce va iesi nu stiu :) Oricum daca ai posibilitatea, si iti permiti de ce nu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur o sa iasa ceva frumos.. chiar daca nu mergeti la cursuri
      cred ca o sa recurg si eu la aceeasi metoda.. :)
      pupicei!

      Ștergere
  2. Noi am facut o coregrafie singuri acasa: mai intai am stabilit genul, am vazut ca valsul rapid ne ameteste asa ca am adoptat pe cel lent, am cautat piesa, am exersat pasii de baza si apoi am staabilit schita si am exersat pana la nunta. In weekend ne distram :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos! o sa incercam si noi sa cautam ceva singurei, cred.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING