Invitatii

Stau cateodata si ma gandesc cum va arata ziua cea mare. Sunt atat de mult detalii de care trebuie sa tinem cont, incat uneori cred ca sigur voi uita cate ceva. Eu si asa sunt cam uituca de fel si faptul ca merg la facultate intr-un alt oras, ma face sa uit de fiecare data cate ceva aici, acasa, sau acolo, la gazda. Dar macar rezolv cat de cat usor pentru ca imi pun ai mei lucrurile uitate, pe microbuz si astfel le pot avea atunci cand imi sunt necesare.
Dar in ziua respectiva, in ziua nuntii, nu prea au loc astfel de greseli. Trebuie sa tin evidenta fiecarui lucru, oricat de mic si sa fiu sigura ca nu uit nici un detaliu.
Am fost alaturi de verisoarele mele atunci cand ele s-au casatorit si mi-a facut placere sa le ajut de fiecare data. Le-am ajutat chiar sa gaseasca salonul in care a avut loc nunta. Si am vazut cat de stapane pe situatie erau ele. Desi cu siguranta aveau emotii si era ingrijorate ca nu cumva si ele sa uite ceva, la exterior erau foarte ferme si mi-a placut acest aspect.

Cand vine vorba despre invitatiile de nunta, sunt cam multe variante din care as putea alege. Stiu ca tot una din verisoarele mele, a cumparat invitatiile de la un targ de nunti si le-a inscriptionat mult mai tarziu, cu anumite versuri scrise de fratele ei. Mi s-a parut ceva foarte dragut si interesant plus ca erau mult mai originale.

Am gasit aici (http://www.invitatie-online.ro/) cateva modele de invitatii foarte dragute si cred ca o sa imi ramana gandul la ele pana cand voi fi nevoita sa le cumpar.. :D Dar inca nu stiu cand se va intampla asta.. :D


Acestea sunt doar cateva dintre numeroasele modele disponibile, dar mi-am propus sa nu ma mai uit la toate pentru ca atunci imi va fi mai greu si mai este destul timp pana la ziua cea mare, asa ca am o perioada destul de indelungata pentru a face pregatiri si pentru a face alegerile potrivite pentru noi.












Voua ce genuri de invitatii va plac? :)


Comentarii

  1. am observat in ultima vreme tendinta de face invitatii, chipurile, amuzante. mie chiar nu-mi plac, la nunta mea le-as vrea elegante. desi in viata reala sunt cam trasnita si pusa pe shotii :)). paradox?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi plac tot elegante... nu mi-as dori ca la nunta mea sa fie invitatii amuzante.. :))) sincer.. nici nu am vazut pana acum astfel de invitatii.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. ce frumoase sunt toate, e greu sa alegi, mi se pare tare draguta aceasta .. http://www.invitatie-online.ro/detalii-invitatii-50665.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar e o alegere dificila.. :D e foarte frumoasa cea pe care ai ales-o tu :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Mie sincera sa fiu asta imi place mult de tot : http://www.invitatie-online.ro/detalii-invitatii-5379.html .
    Mi se pare rafinata.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING