Pregatiri de vara

Buna fetelor!
Mai am un pic si scap de sesiune. Am mai trecut astazi peste un hop si mai urmeaza inca 3. Dar, incet-incet se rezolva toate.

Pentru astazi v-am pregatit un anunt. Pentru ca Romwe ne iubeste, ne ofera 30% reducere pentru rochite. Astfel avem toate motivele sa ne pregatim asa cum trebuie garderoba.

Am primit si eu un coletel saptamana aceasta. Dar o sa va arat ce am cumparat, abia peste cateva zile, ca sa mai scap de stresul examenelor.. :D


Romwe 30% off sale under the Dresses catalogue! Only 3 days, 06/14/2013-06/16/2013.

Promotia este valabila doar pentru 3 zile, asa ca grabiti-va!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING