Amintiri peste timp

Buna fetelor.
Va stresez din nou cu mici dorinte care zac in mine de foarte mult timp. Si cred ca nu doar mie mi se intampla asta. Sunt sigura ca foarte, foarte mult fete viseaza la nunti de printese si la printi pe cai albi. Printul mi l-am gasit deja si daca totul decurge ca si pana acum, sigur vom avea nevoie in curand de un fotograf nunta foarte bine pregatit pentru ca imi doresc sa fie imortalizate perfect toate momentele importante din acea zi minunata.
Dar pana atunci va trebui sa ne punem de acord asupra a mai multe detalii. Eu vroiam o nunta mare, intr-un restaurant pe masura. Dar cred ca o data cu trecerea timpului, ma maturizez si acum cred ca as prefera mai degraba ceva intim, cu prieteni si persoane foarte dragi noua, persoane alaturi de care sa ne simtim in largul nostru. Nu mi-as mai dori, asa cu se intampla acum mai multi ani, sa am ca si invitati la nunta, rude indepartate din partea parintilor, pe care nu le-am vazut niciodata.
Asa i s-a intamplat unui var. La nunta au fost foarte multe rude de-ale sotiei lui, rude pe care nu le vazuse niciodata. Si dupa mai multe zile de la nunta, s-a intalnit pe strada cu o astfel de ruda. Acea persoana l-a salutat si l-a intrebat ce mai face si el saracul, se uita ametit pentru ca habar nu avea cine e acea persoana.

Nu mai vreau nici asa ceva. Sa fie multi invitati doar de dragul de a face o nunta imensa. SA fie persoane pe care nu le cunosc si poate alaturi de care nu ma pot distra asa cum doresc. Mai bine ceva intim, ceva alaturi de prieteni si de rude apropiate. Alaturi de care sa putem petrece cele mai frumoase momente din viata noastra.
Astfel si fotografiile ar fi ceva de neuitat. Un fotograf profesionist ar sti cu siguranta cum sa ne scoata in cele mai frumoase ipostaze si cum sa creeze cele mai frumoase povesti in jurul nostru.
Astfel nu am avea momente ciudate peste ani si ani in care sa privim fotografiile de la nunta si sa recunoastem doar jumatate dintre invitati. Astfel am putea sa le aratam copiilor fotografiile cele mai frumoase si sa le spunem exact cine este fiecare.
Fotografiile sunt cele mai importante, alaturi de filmare, bineinteles. Cele doua se impletesc perfect pentru a ne cladi impreuna ziua perfecta. O zi pe care sa o pastram intr-un album tot restul vietii, o zi pe care sa ne-o amintim cu drag pentru totdeauna. Fotografiile bine realizate vor surprinde mereu cele mai frumoase clipe, vor surprinde cele mai gingase priviri, priviri pline de sentimente nobile. Asa trebuie sa arate si fotografiile de la nunta mea.
De aceea, chiar daca ma voi mai rasgandi asupra unor detalii de o suta de ori pana in ziua nuntii, asupra unui fotograf profesionist nu am de gand sa imi schimb ideile.

Voi ce parere aveti despre importanta unui fotograf profesionist in ziua cea mai importanta din viata voastra?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING