Colaborare 31 teme de manichiuri:25.Rainbow nails

Buna fetelor!
Vreau sa va spun ca abia asteptam aceasta tema.. pentru ca aveam in gand un model tare dragut, realizat cu buretelul. Dar cand m-am apucat de treaba... nu stiu ce s-a intamplat.. pentru ca nimic nu voia sa imi iasa asa cum ma asteptam.
Cred ca mi-am cam pierdut indemanarea de cand nu am mai realizat un gradient.
O sa va arat si fotografiile cu asa-zisa manichiura, dar mai la sfarsit.

Dupa ce mi-a trecut dezamagirea privind prima manichiura, am sters repede unghiutele si am realizat ceva mult mai simplu, dar ma simt mai bine asa. E o manichiura pe care as purta-o cu drag.

Sper sa va placa ce am realizat astazi si sper ca manichiura viitoare sa fie mai apropiata de cea din capul meu.. :))

A doua incercare:
Din nefericire, cand am facut pozele eram singura, si nu am acut alta posibilitate decat sa fac doua si sa le unesc.. :D asa ca sper sa intelegeti. Am pus mainile asa pentru ca toate culorile curcubeului sa fie in ordine.. :)) Apoi le-am repetat pe primele trei.. :D
E o manichiura foarte simpla dar imi place tare mult.
As mai reincerca aceasta manichiura, dar cu niste nuante ceva mai vesele.. :D:D

Prima incercare (nereusita):
In mintea mea era ceva de genul acesta:
Si mi-ar fi placut sa iasa asa pe toate unghiutele... insa nu stiu ce mi s-a intamplat.. :D:D

Produsele folosite:

Abia astept sa vad ce manichiuri minunate au realizat prietenele mele, pentru ca ele cu siguranta au facut ceva mult mai spectaculos:
Anca
Maya MakeUp
Andreea M.
Carla
Madalina
Agota
Georgia
Josephine
Alisa
Alina
Flori
Ryta
Raluca
Nicola
Ana
Aby

P.S. Aceeasi librarie online, Libris, despre care v-am scris in multe recenzii, ofera transport gratuit toata luna iulie.. :D In plus, nu exista nici o carte fara reducere.. :D Asa ca profitati de aceasta ocazie. Eu cu siguranta voi profita.




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING