Ce imi place astazi?

Buna fetelor!
Romwe ne-a pregatit o noua promotie cu reduceri foarte consistente pentru hainutele de toamna.
Si eu m-am gandit ca la fiecare promotie de la Romwe, sa va arat ce produse imi fac mie cu ochiul si sunt incluse in promotia respectiva.

Asadar, astazi am ales 2 camasi:
O gasiti aici la pretul de 26,59 $ redus de la 37,99$.

O gasiti aici la pretul de 23,19$, redus de la 28,99$.

Am mai ales o jachetuta din denim:
O gasiti aici la pretul de 51,91$ redus de la 79,99$.

Si o oja adorabila:
O gasiti aici la pretul de 8,67$ redus de la 12,39$.

Gasiti o multime de alte produse la reduceri la fel de mari, reduceri disponibile toata aceasta saptamana.

Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!




Comentarii

  1. Frumoasa prima camasa :X

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca iti plac.. sunt tot mai atrasa de denim in ultima vreme. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. geaca de blugi si oja imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta.. :D oja este dementiala si imi place si mie la nebunie. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Eu optez pentru a doua camasuta si oja e frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place.. :D intr-adevar imprimeul este mai special. :)
      pupici!

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e ultima haine si oja :d

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa aleg, ce sa aleg?? prima camasa si geaca ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3 <3 <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. jacheta cu tinte este mortala

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING