Plimbari in aer liber

Buna dragelor!
V-am mai spus si cu alta ocazie ca am vrut sa invat sa merg pe bicicleta. S-a chinuit foarte mult timp iubi sa ma invete dar nu am reusit sa invat perfect. Inca am probleme la plecare si la oprire.
Poate va intrebati ce reusesc totusi sa fac.. :)) Ei bine, reusesc cat de cat sa imi mentin echilibrul intre cele doua momente mai greoaie din activitatea mea.
O lunga perioada de timp am strans banuti sa imi cumpar o bicicleta. Puneam cate un leu, cate un leu si am reusit la un moment dat sa strang banuti suficienti pentru a cumpara o bicicleta mai ieftina.
Chiar ma pregatisem cu totul pentru a o cumpara, vizitasem cateva magazine si stiam exact ce trebuie sa cumpar. L-am chemat pe iubi la Constanta cu masina pentru a ma ajuta cu bicicleta.
Marea greseala a venit din partea mea. Nu am mai verificat stocul in ziua respectiva, ci cu vreo 3 zile inainte. Si dupa ce a ajuns iubi la mine, ia bicicleta de unde nu-i.
Nu puteam sa cumpar alta decat cea pe care o vazusem, pentru ca banutii erau limitati si nu imi permiteam decat acea bicicleta.

Asa ca dorinta mea a ramas in acest stadiu si nu am mai reusit sa fac acea achizitie nici pana astazi.
Poate ca in vara aceasta voi reusi sa cumpar si o bicicleta, cine stie?
Doar ca de data aceasta am mai descoperit o alta posibilitate. In loc sa achizitionez o bicicleta noua, as putea sa ma orientez chiar catre biciclete second hand BMX si Mountain Bike. Am gasit chiar si un site care comercializeaza astfel de biciclete. Preturile sunt mai scazute fata de cele noi, dar bicicletele arata bine.
Cred ca este o alternativa foarte buna pentru bicicletele noi. Astfel am posibilitatea sa aleg o bicicleta foarte buna, la un pret mai mic.

Ce parere aveti voi despre aceasta solutie? Ati cumpara biciclete second hand in detrimentul celor noi?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING