The Sunshine Award

Buna, dragele mele!
Scumpa de Alina m-a nominalizat pentru acest premiu asa ca m-am grabit sa il onorez... :D

Ce presupune acest premiu:
1.Adaugă banner-ul premiului pe blogul tău;
2.Pune un link catre persoana care te-a nominalizat;
3.Raspunde celor 10 intrebari;
4.Nominalizează alti bloggeri.

 Care este anotimpul tau preferat?
Pana nu demult iubeam vara. Si acum imi place foarte mult si o astept cu nerabdare dar de foarte putin timp am descoperit cat de mult iubesc primavara. Este un anotimp perfect. Atat din punct de vedere al temperaturilor cat si datorita atmosferei prezente.

Care este serialul preferat?
Nu pot nominaliza un singur serial, pentru ca am mai multe preferate, printre care ar fi Dr. House, Monk, Gossip Girl, The O.C., Anatomia lui Grey si chiar si altele pe care inca nu le-am terminat. :)

Care este mancarea/desertul preferat?
In ceea ce priveste mancarea, in ultima perioada au inceput sa imi placa ciorbitele foarte mult si le aleg ori de cate ori am ocazia. Si orezul sarbesc este o mancare ce imi place tare mult.
La desert e mai usor, imi place ciocolata si incerc cu greeeeu sa ma abtin. Daca ar fi dupa mine.. si daca nu ar conta atat de mult pentru sanatate, as manca doar ciocolata toata ziua... :D

Folosind doar 3 cuvinte, cum te-ai caracteriza?
Sincera, comunicativa, incapatanata

Care este culoarea ta preferata?
Acum imi place mult burgundy, dar nu pot spune neaparat ca am o singura culoare preferata. :D

Cat timp iti ia machiajul zilnic/rutina zilnica de ingrijire a tenului?
 Daca realizez un machiaj complet, cam 20-30 minute, daca realizez doar ingrijirea tenului, sunt mai rapida - cam 10 minute.

Cate oje ai in colectie?
Acum nu sunt acasa si nu le pot numara, dar cred ca am in jur de 25-30 de oje.

Care este cel mai indragit produs de makeup/beauty, un produs care nu trebuie sa iti lipseasca niciodata?
Nu credeam ca voi raspunde asta, dar acum simt ca tusul este produsul meu preferat... :D:D

Care este trendul tau preferat in materie de fashion toamna-iarna aceasta?
Eu incerc sa adaptez trendurile la preferintele mele si anul acesta caut multe hainute in cateva dintre culorile must-have: acai, vivacious si smarald.

Care sunt accesoriile voastre preferate?
Cu siguranta cerceii. Nu imi lipsesc niciodata. Daca la celelalte accesorii mai pot renunta, fara cercei nu ma simt intreaga. :D

Acestea au fost intrebarile. Eu nominalizez tot blogroll-ul asa ca abia astept sa va vad postarile.
Daca nu aveti blog, imi puteti raspunde la intrebari intr-un comentariu

    

Comentarii

  1. Foarte dragute raspunsurile, mi-au placut mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cu drag raspunsurile tale!
    Tot Alina m-a nominalizat si pe mine numai ca eu sunt la cutite cu timpul!:(

    Pup, Dienusa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult scumpa mea!
      Pai abia astept sa iti citesc raspunsurile.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  3. Şi de data asta te-am citit cu drag! Weekend minunat! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draga mea!
      un weekend minunat iti doresc si tie :*

      Ștergere
  4. am reusit sa citesc si eu acest tag, chiar daca cu intarziere. ma bucur ca l-ai facut :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur si eu ca m-ai nominalizat.. mi-a facut placere sa il completez
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING