Amintiri din copilarie

Buna fetelor!
Imi aduc si acum aminte de numeroase momente din copilaria mea. Se spune ca incepi sa ai amintiri incepand cu varsta de 3 ani, pentru ca de atunci constientizezi existenta ta si ceea ce te inconjoara. Dar eu imi amintesc ce mancare papam la cresa, desi nu am stat acolo decat 2 saptamani, pentru ca apoi am racit si mami nu m-a mai dus. Aveam doar 1 anisor dar imi aduc aminte si acum ca mancam paine inmuiata in lapte si imi placea tare mult. :D Imi mai aduc aminte si gustul supei de rosii pe care o primeam acolo. De asta mi-am adus aminte mai tarziu, cand am papat supa de rosii la o ruda. :D
Stiu si cum arata scaunelul pe care stateam cand ni se servea masa. Am multe amintiri din acea perioada, desi a fost foarte scurta.
Din etapele mai tarzii ale copilariei mele imi amintesc aproape tot, daca stau si ma concentrez. :) Stiu ca aveam o prietena care mergea aproape in fiecare an la Baile Felix si stiu ca imi doream sa ajung si eu acolo. Mi se parea un loc magic in care apa calda este fenomenala. Voiam neaparat sa merg acolo cu parintii mei dar nu am ajuns pana acum. Timpul nu este pierdut si inca imi pot indeplini visul de copil. :)
Mai tarziu am aflat de fapt unde este acest loc magic si mi se parea o distanta enorma.. acum insa as merge acolo fara sa ezit. :D
M-as caza la hotel international Baile Felix si as sta acolo cel putin o saptamana. M-as relaxa cu ajutorul tratamentelor disponibile. Le-as lua pe toate la rand si nu as rata niciunul. Prima data as merge la masaj pentru ca intotdeauna mi-a placut sa fiu rasfatata. Iubi ma mai alinta din cand in cand cu masajul dar daca ar fi dupa mine, as sta la masaj ore intregi, fara sa ma plictisesc. Mi se pare relaxarea suprema. :))

Apoi as alege bazinul cu hidromasaj pentru ca imbina din nou masajul cu apa, o alta iubire de-a mea. As putea alege si hidroterapia sau jacuzzi-ul dar mai spre sfarsitul listei.
Iar pentru a incununa sederea mea in acel centru mirific, as merge la sauna, la sala de fitness si la aromaterapie.
Nu as lasa nici un tratament nebifat, pentru ca ador sa ma relaxez in toate formele posibile si nu as rata o astfel de ocazie.






Care ar fi metoda de relaxare preferata de voi? :D


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING