Combinatii perfecte!

Buna, fetelor!
Stiti deja ca m-am indragostit iremediat de perechea mea de blugi cu talie inalta pe care am primit-o zilele trecute!
As vrea sa ii port zilnic dar pentru asta am nevoie sa creez noi combinatii in jurul lor.
Cel mai mult imi place sa ii port impreuna cu o pereche de pantofi din piele pentru ca talia inalta impreuna cu tocurile alungesc foarte mult picioarele si optic parem mult mai inalte si cu un trup de milioane. Cred ca toate ne dorim asta, nu? :)
Asa ca de cele mai multe ori ii port cu pantofi cu toc sau botine cu talpta ortopedica sau cu toc, asa cum v-am mai aratat.

La fel de mult imi place insa sa ii port si cu diverse pulovere tricotate, pentru ca oricum tricotajele se poarta in continuare foarte mult. Si nu doar sub forma de pulovere, ci si sub forma de cardigane, fulare si alte minunatii. Asa ca de cele mai multe ori aleg aceasta combinatie. Pentru a pune totusi in evitenta talia, aleg pulovere asimetrice, cu spatele mai lung si cu partea din fata mai scurta. Si sunt tare multumita de rezultat.
Chiar o sa ma gandesc si daca am timp, o sa pregatesc si un outfit in acest sens. :)

Si pentru ca si culorile pastelate reprezinta un alt trend al noului an, as putea chiar sa aleg un pulover intr-o culoare dulce, primavaratica. Poate astfel conving vremea sa fie mai duioasa cu noi.. :) pentru ca deja astazi si-a cam luat-o in cap si de dimineata parca fulguia usor. :)))

Voi in ce combinatii ati purta pantalonii cu talie inalta?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING