Din munca noastra!

Cea mai buna mancarica e cea pe care o faci singur. Si nu neaparat pentru ca stii cat de multa munca ai depus acolo dar si pentru ca ti-ai dat cu siguranta interesul sa iasa ceva bun.
Nu ma refer la cazurile in care nu ne pricepem la bucatarie sau reusim sa ardem mancarea sau alte cazuri de acest gen.

Si la fel cred ca sta treaba si cu legumele sau fructele. Atunci cand le culegi din propria gradina, au alt gust si le apreciezi intr-un alt mod.
Acum ceva timp, iubi a cumparat cateva plicuri de seminte de gulii si a reusit sa culeaga o gramada de astfel de legume foarte bune. Guliile sunt unele dintre preferatele mele si le-as manca non-stop. Abia astept sa se faca iar pentru ca la supermarketul din oraselul meu nu se gasesc mereu. :)

Despre rosii cred ca nu mai este cazul sa vorbim. Rosiile de gradina nu se compara cu cele din comert, asa ca niste seminte de rosii cred ca ar fi binevenite pentru oricine. Nu sunt foarte pretentioase dar rezultatul este intotdeauna unul foarte bun.

De asemenea eu sunt un mare fan seminte de floarea soarelui si mereu mi-am dorit sa am cateva floarea soarelui in gradina. Imi plac foarte mult mai ales crude, nu prajite. :)
Iar pe langa casa am putea planta cativa butasi de trandafiri pentru a raspandi un miros placut, pentru ca stiti deja cat de mult imi place mirosul de trandafiri.

Cred ca ar fi o gradina de vis, cu toate bunatatile plantate chiar de manutele noastre.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING