Ganduri!

Buna, dragutele mele!
Nostalgia ma cuprinde de multe ori si nu doar atunci cand ma gandesc la momente din trecut si chiar si la momente ce vor urma. Sau cel putin eu imi doresc sa urmeze, pentru ca de viitor nu putem niciodata sa fim siguri.
Cand privesc in trecut prin ochii mintii si imi dau seama ce am realizat, sau ceea ce putea realiza dar nu am reusit, ma cuprinde o emotie care greu imi da drumul. Mi-as dori uneori sa ma pot intoarce si sa schimb anumite lucruri.
Dar au trecut, asa ca acum ne gandim la viitor cu o mai mare incantare, pentru ca doar astfel ne va fi bine. Daca traim in trecut, ne irosim prea mult timp din viata si nu e ok.
Trebuie sa ne gandim la prezent si la viitor, la cum sa facem lucrurile bine si cum sa reparam ceea ce in trecut nu am reusit.
Daca, gandindu-ne la zilele ce au trecut, am fi dorit sa rezolvam intr-un alt mod anumite situatii, trebuie doar sa facem asta in viitor pentru a ne simti impacati cu noi insine. Daca se mai ivesc situatii asemanatoare, vom sti ceea ce trebuie facut, pentru ca la asta trebuie sa ne serveasca trecutul. Trebuie sa ne ajute pentru viitor. Trebuie sa ne spuna cum sa actionam in situatiile ce se ivesc in viitor. Altfel, am trait degeaba, daca nu am invatat nimic din tot ceea ce ni s-a intamplat.

Trecutul trebuie sa ramana doar imprimat. Imprimat in niste fotografii care au surprins momentele placute si nu pe cele neplacute.
Trecutul pe care il citim atunci cand rasfoim un album de fotografii trebuie sa ne arate doar momentele frumoase pe care le-am trait alaturi de cei dragi. Privind un album foto bine realizat, de niste fotografi de exceptie asa cum este si un fotograf nunta Bucuresti, un album foto care sa scoata la iveala tot ceea ce a fost mai frumos in zilele respective.
Privind astfel de fotografii, nu vom avea regrete despre trecut, pentru ca ne vom aduce aminte doar de partea placuta a evenimentelor. La asta ne ajuta fotografiile realizate in momentele frumoase.
Trebuie sa dam uitarii ceea ce a fost urat, dar nu inainte de a invata ca pe viitor sa evitam acele situatii. Nu inainte de a invata exact in ce mod trebuie sa procedam pentru a transforma anumite situatii urate in unele de care sa ne aducem aminte cu drag, in unele pe care ne-am dori sa le imortalizam, pentru ca si peste multi ani sa ne amintim de ele.
Pentru viitor imi doresc sa am parte de momente pe care sa vreau sa le fotografiez, de momente placute alaturi de toti cei dragi mie. De momente pe care sa le povestesc la batranete cu o lacrima in coltul ochiului din cauza emotiei pe care o voi simti.
Sunt convinsa ca toti va doriti asta, asa ca exista o singura posibilitate. Invatati din trecut, pentru a va cladi un viitor mai bun, pe care sa fiti mandri sa il povestiti, atunci cand si el va deveni trecut.





Comentarii

  1. Fotografia unei iubiri.Mi-ai amintit de titlul unei carti primite ca premiu gimnaziu! Ca tot vorbeam despre amintiri...:)

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am auzit de aceasta carte.. dar cred ca e tare simpatica. :)
      pupicei, Ilda draga!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING