O noua iubire: Cardiganul

Buna, fetelor!
Nu cred ca pana acum m-ati vazut purtand cardigane. Nu mi se prea potriveau inainte sau poate doar nu stiam eu cum sa le introduc in tinute. Dar, de cateva saptamani, le tot admir peste tot si parca astept sa se mai incalzeaza afara pentru a putea fi purtate fara probleme.
Nu avem parte de o iarna grea, inca, dar la mine in oras e o ceata foarte deasa care racoreste atmosfera si ii confera un grad crescut de umiditate si nu imi place deloc. Ma zgribulesc mereu si simt nevoia sa stau doar in casa. :D

Revenind la oile cardiganele noastre, vreau sa va arat ce frumuseti am vazut la Erry.ro. Stiti ca imi place acest magazin online si de multe ori imi fac wishlist-uri cu produsele lor.
Astazi am cautat doar cardigane, pentru ca nu imi mai pot dezlipi ochii de ele. :)

Preferatul meu este acest pulover maro Erry Luna Brown. Imi place culoarea la nebunie. In momentul asta am ceva cu nuantele de nude, maro, bej, ivory si alte derivate. :D Gulerul mi se pare minunat. Este impletit altfel si acest detaliu ii adauga un plus din partea mea. Insertiile metalice arata tare bine. De obicei nu le prefer dar acestea sunt exact stropul necesar pentru un look chic. Buzunarele mari si aplicate oblic mi-au pus capac. :D Mai am un cardigan negru care are buzunarele drepte, tot asa patrate si sunt foarte incomode. :D Asa ca le prefer pe acestea oblice.
Nasturii mari arata foarte bine. Ce sa mai, e preferatul meu si sta in varful listei de dorinte. :X

Al doilea pe lista mea este Puloverul dama Erry Luna Purple. Observati ca nu ma mai indrept spre negru, asa cum faceam acum ceva timp. Acum aleg alte culori si ma simt mult mai bine in aceasta postura.
La acest cardigan m-a cucerit culoarea. Este un mov care arata foarte bine. Nu este tipator, este destul de estompat, exact cum imi place.
Este perfect pentru toamna, pentru ca eu ador sa port mov toamna. Mi se pare o culoare potrivita pentru acest anotimp, asa ca niciodata nu imi lipseste.
"Nasturii" sunt foarte interesanti. Am mai vazut astfel de incheietori si mereu mi-au placut. Chiar mai aveam pe un wishlist o capa care se incheia asemanator. Inca nu am reusit sa o cumpar dar timpul nu e pierdut.
Ce imi place cel mai mult la acest cardigan e faptul ca are gluga. De cand am intampinat dificultati din cauza lipsei acesteia, acum ma tot orientez spre paltoane, geci, cardigane, care sa aiba gluga. E bine-venita oricand pentru ca nu stii cand ai nevoie de ea. Asa ca e mai bine sa nu lipseasca. Pentru asta are un mare plus de la mine.
Se gaseste disponibil si pe negru, pentru persoanele care cred ca aceasta non-culoare e mai potrivita. Imi place si acea varianta dar eu as opta pentru cel mov.





O varianta de cardigan mai subtire este cardiganul Electrik Pink. Mi se pare ideal pentru a-l purta in serile racoroase de vara. Merge foarte bine peste un top simplu si o pereche de pantaloni scurti. In picioare as opta pentru niste sandale cu talpa ortopedica. Astfel m-as plimba alaturi pe iubi pe faleza. Cred ca e perfect pentru acest decor. Deja ma imaginez purtandu-l :)
Rozul e tare dragut, nu mi se pare prea strident, iar pentru a fi purtat in combinatia descrisa mai sus mi se pare culoarea perfecta, o culoare de vara.
Lungimea acestui cardigan ma avantajeaza tare bine. De obicei aleg aceasta lungime chiar si pentru paltonase.



Pentru persoanele mai conservatoare, care prefera non-culorile, am gasit si un cardigan subtire negru, la fel de potrivit pentru serile reci de vara sau poate pentru zilele de primavara. Poate fi purtat peste topuri simple, in culori pastelate sau chiar unele mai aprinse, pentru a face un contrast frumos. Eu cred ca l-as purta peste un top alb, simplu, mulat.












Tot o non culoare este si albul, asa ca am ales si un cardigan alb, sau mai bine zis o bluzita ce se descheie si poate fi purtata foarte usor peste alte tricouri si topuri simple si mulate. Eu prefer astfel de puloverase sau cardigane foarte subtiri, pentru primavara si toamna in special, pentru ca atunci este prea cald pentru a trece la gecute si prea frig pentru a umbla doar in tricouri. Asa ca o combinatie intre un tricou si un cardigan mi se pare a fi ideala.

In general eu prefer sa port hainute confortabile dar in primul rand in ton cu anotimpul, pentru a evita eventualele raceli. Stiti ca incerc sa ma feresc de o eventuala gripa cu tot felul de suplimente naturale, dar si hainutele potrivite ne ajuta foarte mult. Am vazut si o multime de bluze dama foarte dragute tot la Erry pe care poate vi le voi arata cu o alta ocazie.
In aceasta perioada cel mai mult ma inclin spre pulovere si ma bucur nespus ca pot gasi pulovere dama online pentru ca, asa cum va spuneam si zilele trecute, imi este mult mai comod sa cumpar hainute prin aceasta metoda. :)



Voi ce spuneti? Pentru ce cardigan ati opta?





Eu o sa fiu cu ochii pe pagina de facebook Erry pentru a fi la curent cu eventualele noi cardigane aparute. :D






Comentarii

  1. Si eu le iubesc.
    Modelele pe care ni le-ai prezentat arata excelent. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :P eu am inceput sa le mai las deoaparte.. dar de multe ori ajung tot la negru.. :)))

      Ștergere
  3. Cum bine spune Dee, iubesc cardiganul ca piesa vestimentara!
    Ai facut selectie frumoasa...Eu, personal, optez pentru primele doua, Luna Brown si Luna Purple!

    Multi pupici, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place ce am ales.. :d primul e si preferatul meu
      multi pupicei, draga mea :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING