Un nou outlet!

Buna, dragilor!
Pentru ca stiti deja ca imi place sa cumpar din outlet-uri pentru ca preturile sunt mult mai reduse, le caut peste tot si atunci cand gasesc unul nou imi place sa va spun si voua despre el. :)
Astazi am gasit unul care pe langa hainute are si foarte multe modele de dresuri si chiar si cateva costume de baie intregi. Chiar am cautat in vara un astfel de costum de baie si nu gaseam nimic pe placul meu dar in acest outlet chiar am gasit ceva care mi-ar fi pe plac.
Imi place culoarea acestui costum de baie intreg. Seamana cu cel pe care il am acum, din doua piese. Modelul e tare simpatic si chiar m-ar trece un gand in ceea ce il priveste. :)

Rasfoind site-ul am mai gasit si o camasa de noapte foarte frumoasa.
Puteti gasi si alte modele dand click aici.
Aceasta e preferata mea dintre toate. Cele negre mi se par extrem e potrivite. Sunt elegante si foarte fine, exact asa cum caut si eu.
Si cele colorate imi plac, dar doar pentru anumite momente. Sunt vesele si simpatice, dar parca nu se compara cu eleganta pe care o ofera acestea negre.

Ma bucur sa stiu ca exista si un astfel de outlet si chiar il voi salva in lista de semne de carte pentru a putea analiza mereu oferta lor.

O sa caut mereu outlet-uri pentru ca mi se par cele mai potrivite pentru cumparaturi online de hainute. Sunt perfecte pentru nevoile mele. 






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING