Cartea saptamanii: Eu sunt Numarul Patru

Buna, fetelor!
Nu stiu daca ati auzit de aceasta carte, dar e mai probabil sa fi auzit de filmul cu acelasi nume.
Eu imi doream sa citesc acest roman cu mult timp in urma, il aveam chiar in wishlist-ul din libraria online Libris, dar isi astepta randul cu rabdare.

Cartea Eu sunt numarul Patru este scrisa de Pittacus Lore, care este de fapt un pseudonim pentru James Frey si Jobie Hughes. Acest nume, Pittacus Lore apare ca si personaj in roman, lucru foarte interesant.
Eu sunt numarul patru este prima carte dintr-o serie despre care autorii au spus ca va avea 6 volume. Eu am deocamdata primele 3, si nu cred ca a mai aparut vreuna la noi. Dar eu astept cuminte si sper sa apara si urmatoarele cat mai curand, pentru ca deja am devenit dependenta de aceasta serie.


De pe coperta de spate, aflam urmatoarele:
NOI am putea fi cei care trec pe langa tine chiar in aceasta clipa.
NOI te privim acum, in timp ce citesti.
NOI ne-am putea afla acum in orasul tau, in cartierul tau.
NOI ne pastram anonimatul.
NOI asteptam sa vina ziua cand ne vom regasi,
NOI toti, unii cu altii.
NOI vom fi ultimul bastion - daca
NOI vom invinge, vom fi salvati, nu numai
NOI, ci si
VOI, deopotriva
DACA PIERDEM, TOTUL E PIERDUT.

Citind descrierea cartii si detaliile de pe coperta de spate, dar si de pe cea de fata, am fost convinsa ca trebuie sa citesc aceasta serie.

In plus, am vazut si primul film intr-o seara in care nu era programat. De obicei imi place sa citesc mai intai cartile, dar pentru ca tot era la TV, am spus ca nu am ce pierde.
Oricum, mi-a placut tare mult filmul, desi sunt unele amanunte care nu se potrivesc. Dar daca nu aveti timp pentru carte, chiar va recomand sa vedeti macar filmul.

Una dintre celelalte planete care permit supravietuirea, este Lorien, o planeta de 10 ori mai mica decat Pamantul. In urma cu multi ani, era o planeta prospera, dar care treptat a inceput sa decada. O alta planeta populata, Mogadore, aflata si ea in decadere, a vrut sa puna stapanire pe resursele Loricilor si astfel au invadat aceasta planeta.
Au reusit sa scape doar 9 Garzi impreuna cu protectorii lor.
Garzii sunt de fapt oameni care dezvolta anumite Mosteniri. Acestea sunt abilitati foarte puternice care le permit sa se apere si sa distruga Mogadorienii.
Cei 9 Garzi au fost trimisi pe Pamant, fiecare Garde avand propriul sau protector. Au fost imprastiati si protejati de o vraja. Aceasta spune ca atata timp cat vor sta despartiti, nu vor putea fi ucisi decat in ordine, dar daca se reunesc, vraja se rupe.

Asa ca toti incearca acum sa supravietuiasca, pentru ca Mogadorienii sunt pe urmele lor.

Cartea este povestita din perspectiva Numarului Patru. Primii trei Garzi sunt deja morti si el stie asta pentru ca de fiecare data cand moare cate unul, o cicatrice ii apare pe glezna. Si el stie ca este urmatorul. 
Se muta din oras in oras, din stat in stat, impreuna cu protectorul sau. Nu sta mai mult de cateva luni intr-un singur lor, asa ca se afla mereu pe drumuri.

Cand al treilea Garde a murit, cei doi s-au mutat in Ohio, intr-un mic oras, numit Paradise. Aici, Numarul Patru are numele John Smith, un nume comun, care sa ii permita sa ramana in anonimat.
Dar o intalneste pe Sarah, prima fata care il da peste cap si de care se indragosteste.
Mai da si peste Sam Goode, un baiat de aceeasi varsta cu el, foarte interesat de tot ce inseamna extraterestri. Desi pare un copil ciudat, ii va fi de ajutor lui John la un moment dat.

Dar nu vreau sa va dau mai multe detalii, ci vreau sa va las pe voi sa descoperiti ce se va intampla cu Numarul Patru. Oare care vor fi Mostenirile lui? Ce puteri va dezvolta? Il vor ajuta ele sa ii invinga pe Mogadorieni de unul singur? Sau ii va cauta si pe ceilalti Lorici?

La aceste intrebari veti afla raspunsurile doar citind cartea Eu sunt numarul Patru.
O puteti gasi in libraria mea de suflet, libraria online Libris, la pretul de 19,53 de lei, redus in acest moment de la 27,9 lei. In plus, stiti ca beneficiati si de transport gratuit, indiferent de valoarea comenzii.


In decursul zilei, veti putea citi si recenziile prietenelor mele :)
Ana
Gabriela
Adelina



Comentarii

  1. Vreau, vreau, vreau sa o citesc si eu. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa reusesti sa le citesti pe toate pentru ca sunt adorabile.. :X
      pupici!

      Ștergere
  2. Am citit-o si abia astept The fall of five- a - 4 a continuare a carti :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING