Favoritele lunii Martie

Buna dimineata, fetelor!
Observati si voi ca postez si din in ce mai devreme? Sper sa nu va deranjeze, dar chiar am timp dimineata si parca si mai multa energie. :) Asa ca cel mai bun mod de a o consuma este alaturi de voi. :)

Ieri a fost o zi superba, calduroasa si insorita, numai buna pentru facut poze. Asa ca o sa urmeze si cateva outfit-uri cat de curand, pentru ca am cam abandonat acea rubrica. :)

Dar, sa ne concentram pe postarea de astazi si anume favoritele lunii Martie! Nu avem foarte multe noutati si pentru ca nu imi face mare placere sa ma repet, o sa va arat doar ultimele descoperiri, sau redescoperiri:

O sa incep cu produsele Gerocossen de care sunt sigura ca v-ati fi asteptat sa faca parte din favorite. Le-am laudat atat de mult in review-uri incat este absolut normal sa se regaseasca si aici.
Gelul de curatare cu laptisor de matca este in continuare preferatul meu, desi sunt in teste cu un alt produs pentru curatarea tenului. Inca nu m-a convins ca ar fi mai bun decat acesta, dar o sa vedem cum se comporta pana la momentul review-ului. Pana atunci, Gerocossen ramane in top! :)) Gasiti si review pentru el chiar aici.
Lotiunea purificatoare Melcfort, tot de la Gerocossen este o iubire mai veche, pe care am abandonat-o putin in timpul altor testari dar m-am reintors la ea, pentru ca face casa buna impreuna cu surata ei din randul cremelor matifiante.
Inca nu i-am facut review, dar o sa urmeze sigur, pentru ca l-am amanat prea mult. :)
Crema matifianta Melcfort, Gerocossen este preferata momentului si ramane de vazut daca va exista alta prea curand care sa ii ia locul. :D
Review pentru ea gasiti aici.

Continuam cu ingrijirea parului. La aceasta categorie s-au facut remarcate produsele din gama Daily Shine: Samponul si balsamul leave in. Desi folosesc mai multe produse pentru par, pentru ca nu pot cara totul dupa mine atunci cand plec la parinti, acestea s-au facut iubite prin calitatea lor si prin efectul pe care il au asupra parului meu. Pentru ambele gasiti review aici.

Balsamul pentru buze de la Nivea este nou in colectia mea, dar ma intreb de ce oare nu l-am descoperit pana acum. Nu este transparent, ci are o culoare adorabila de roz, care arata exact ca un gloss. Imi place enorm sa il folosesc si de multe ori il prefer pe acesta in detrimentul rujurilor sau gloss-urilor. O sa ii fac si un review cat de curand, care sa includa neaparat si swatch :D

Tusul de la ELF, in nuanta Midnight este urmatorul pe lista mea. Folosesc foarte mult tusurile in ultima perioada, iar acesta m-a cucerit. Am 2 bucati, pentru a nu risca sa raman fara. Chiar e o nuanta placuta si poate o sa fac si un review cu toate cele 4 nuante pe care le am pentru tusurile de la ELF :)

Lacul pentru intarirea unghiilor, de la BNC Manicure se afla si el printre favoritele lunii Martie. Nu am avut niciodata probleme cu unghiile. Mereu le-am avut puternice. Dar nu strica sa avem un pic grija si de ele, pentru a le mentine la fel de sanatoase. Asa ca folosesc acest lac, de multe ori chiar singur, pentru a lasa unghiile sa mai vazda si lumina soarelui. Recunosc, au cam aparut pete galbui pe la varfuri si de aceea am ales aceasta varianta. Dupa ce le tin fara oja o perioada, vad cum se regenereaza. :)

Pentru prima data, printre favoritele lunii o sa avem si o pereche de cizmulite, pe care le-am purtat cu drag intreaga luna:
Sunt foarte comode, datorita tocului foarte gros si nu foarte inalt. Am vrut neaparat ceva de acest gen iar cand le-am vazut in Leonardo, la doar 44 de lei, am zis ca trebuie sa fie ale mele. :D Nu m-a incantat foarte tare faptul ca nu au fermoar si la inceput ma cam chinuiam sa le incalt, dar acum totul este extrem de rapid si nu am nici o problema. Materialul este foarte moale si imi place la nebunie. Le-am purtat ori de cate ori am avut ocazia, asa ca merita si ele sa se numere printre favoritele lunii.

Si pentru a incheia intr-o nota politista, ultima de pe lista favoritelor este cartea Nu-i timp de ramas-bun:
La aceasta categorie am oscilat intre aceasta carte si Inferno, de Dan Brown, ambele fiind in topul clasamentului, dar am hotarat in final ca aceasta merita un loc in favoritele lunii Martie. Gasiti si o recenzie a ei aici, pentru a afla mai multe detalii.

Acestea au fost Favoritele lunii Martie! Sper sa nu mai abandonez aceasta rubrica, asa cum am facut in trecut, pentru ca imi face placere sa trec in revista tot ce mi-a fost pe plac in luna ce s-a incheiat. :)

Va astept si pe voi in comentarii sa imi spuneti care sunt favoritele voastre :)





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING