I want to be The One

Buna, fetelor!
Sunt convinsa ca ati auzit deja de noua colectie Oriflame - The One.
Mi-a atras atentia inca de la lansarea de la Stockholm, de cand am citit o multime de articole despre produse.

Sunt o consumatoare a produselor Oriflame inca din liceu si am o multime de preferate. Am fost o perioada chiar si consultant dar dupa o perioada timpul nu mi-a mai permis.
Insa am continuat sa folosesc produsele Oriflame cu mare drag, pentru ca atunci cand descopar o anumita gama care ma multumeste, imi e tare greu sa o schimb.

Dar, in acelasi timp, imi face placere sa descopar noi si noi game, colectii, produse, iar pentru ca Oriflame este un brand cu traditie stiu ca nu ma va dezamagi. De aceea, cand am citit despre noua provocare Blogal Initiative, nu am putut rata ocazia de a testa noile produse The One. 

Acestea sunt structurate in 3 categorii: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra rezistenta. Daca ma intrebati pe mine, cred ca cel mai tare ma atrage colectia Mega Impact, pentru ca sunt o multime de produse care ne ajuta sa iesim in evidenta si sa ne facem remarcate oriunde mergem. Dar, pentru a reusi aceasta performanta, este evident ca avem nevoie si de celelalte doua categorii de produse.
Asadar, pentru un rezultat de senzatie, toate trei categoriile de produse sunt vitale.


In plus, provocarea Blogal Initiative este si mai mare, pentru ca se vor alege 50 de bloggeri care vor participa la un workshop destinat bloggerilor de beauty si fashion din Romania.

Daca inca mai exista persoane care nu s-au inscris, sa stiti ca mai aveti timp pana maine sa o faceti. :)




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING