Noutati cu Iaurt si Smochine

Buna, fetelor!

Nu am mai vorbit de multa vreme despre noutati in materie de cosmetice si produse de ingrijire corporala.
Dar recent am auzit ca cei de la B.U. au adus pe piata o noua gama de geluri de dus, care are la baza varianta cu smochine si iaurt.

Gama se numeste B.U. in action si cuprinde inca 3 sortimente:

-Bingo Berries
-Funky Guava
-Cool Maracuja

Toate variantele suna la fel de delicios si cand le voi gasi in magazine, nu voi amana cumpararea lor.

Pretul de doar 9 lei este un motiv in plus pentru ca eu sa imi doresc sa le incerc.
Am mai aflat si ca toate creeaza o spuma foarte cremoasa, care hidrateaza pielea si nu lasa sezatia aceea neplacuta de piele care strage.
Numai motive gasesc in favoarea achizitionarii asa ca daca le zaresc prin magazine, imi va fi tare greu sa ma abtin. :D

Voi ce varianta ati alege?



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING