Zmeie

Buna, fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu, cand ma gandesc ca se apropie vara, ma gandesc doar la mare, la plaja, la apa... si deja ma imaginez stand pe un sezlong si lasand razele soarelui sa imi coloreze usor pielea.
Dar, desi stau destul de aproape de Constanta, in timpul vacantei de vara nu reusesc sa stau acolo atat de mult cat mi-as dori. Si la plaja as merge in fiecare zi daca ar fi dupa mine, dar pentru ca nu reusesc sa merg atat de des :D ma gandeam la o solutie.
Initial as fi vrut sa merg aici la plaja, pentru ca Dunarea trece prin orasul meu, dar din pacate plaja nu este amenajata si nu prea exista loc potrivit pentru a ma rasfata. Asa ca vara trecuta mi-a trecut prin minte ca pot cumpara o piscina gonflabila. Ar fi fost ceva super tare, dar consumul de apa mi se pare prea ridicat, asa ca ideea a ramas cumva in pom. As fi putut cauta piscine gonflabile pentru copii, mai micute, doar ca sa ma balacesc din cand in cand intre sesiunile de bronzare. :D Dar deocamdata nu am facut nimic in acest sens. Mai astept, sa vedem daca anul asta reusim sa ajungem mai des la Constanta.

Si pentru ca tot am adus vorba despre copii, mi-am adus aminte cand am mers prima data cu rolele. M-a scos mami in fata blocului si a stat cu mine pana seara pana am reusit sa ma mentin singura in picioare. La sfarsitul acelei zile mergeam deja foarte bine si doar pentru ca mama mea a avut rabdare cu mine si m-a ajutat foarte mult. Devin nostalgica atunci cand vad aici http://www.bestkids.ro/c-238-role-si-skateboards.aspx o multime de modele de role si imi amintesc de primele pe care le-am avut eu.

Tot legat de copilarie, imi aduc aminte ca mi-am dorit foarte mult un zmeu. Cativa prieteni aveau zmeie pentru copii si imi doream si eu unul doar pentru mine. Poate ca intr-o zi o sa imi cumpar unul si o sa il inalt impreuna cu ai mei copii. :)) Cine stie?

Voi de ce va aduceti aminte atunci cand va ganditi la copilarie?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING