Review: Pudra Ready-To-Wear Shine Stopper

Buna, fetelor!
V-am promis ca o sa fiu mai activa in perioada aceasta asa ca incerc sa ma tin de promisiune.
Astazi vreau sa va vorbesc despre o pudra pe care am primit-o de la o prietena foarte draga mie. Face parte din gama Fashionista si se gasea pe site-ul MUA la pretul de 3 lire (la reducere) dar din pacate acum nu se mai gaseste pe acest site dar daca o zariti pe undeva, nu ezitati sa puneti mana pe ea.

Pe numele ei intreg Fashionista Ready-to-Wear Shine Stopper, aceasta pudra arata asa:
Este prima pudra pulbere pe care o incerc si sunt extrem de incantata de ea. Am mai avut in trecut un fond de ten mineral dar nu pot spune ca se ridica la acest nivel.
Mi-am dorit tare mult un astfel de produs, pentru ca stiam ca e mult mai usoara pe ten si chiar se ridica la nivelul asteptarilor mele.
Desi este mai dificil de utilizat pentru ca se intampla sa zboare particule si pe hainute sau pe locul de lucru, finish-ul pe care il are dupa folosire ma face sa uit de toate micile probleme.

Recipientul micut dar compact, face ca aceasta pudra sa fie usor de transportat in geanta pentru un retus rapid.
Desi a avut in dotare si un buretel micut, simpatic, eu prefer sa aplic pudra cu o pensula destinata acestei utilizari. O folosesc pe cea de la BH Cosmetics si imi place foarte mult cum arata tenul meu la final.

Matifiaza foarte bine si efectul dureaza intreaga zi. Daca este prea cald, atunci am nevoie de un mic retus pe la jumatatea zilei. Dar in rest, tenul arata impecabil pana cand ma intorc acasa.

Nu lasa in urma aspectul acela prafos de care fugim toate. Se contopeste perfect atat cu nuanta tenului meu, cat si cu textura acestuia si ofera un rezultat fin, mat, care imi place la nebunie.

La acest pret, pentru mine este un produs minune de care nu vreau sa ma despart. Sa vedem ce pot face dupa ce o termin. Dar deocamdata mai am suficient produs si cred ca imi va ajunge o perioada lunga de timp.

Voi preferati pudrele compacte sau pe cele pulbere?


Comentarii

  1. Nu prea ma impac cu pudrele :)
    Consum muuuuuuult produs la aplicare si apoi arat ca o morarita :))
    Sa o folosesti pe a ta cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu folosesc mult produs si cred ca asta e motivul pentru care arata natural pe ten. :D
      iti multumesc frumos
      pupici!

      Ștergere
  2. Eu mi-am luat-o pe cea de la Oriflame, din gama Studio Artist. Mă mulţumeşte, deşi se pierde multicel produs la fiecare aplicare.
    O seară frumoasă, Diana! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. asta e un inconveninent al pudrelor pulbere,dar daca ma multumeste la calitate, atunci e ok :D
      pupici!

      Ștergere
  3. mi-am adus aminte de fdt mua pe care l-am iubit :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING