Review and Make-up - Esprit: Australian Bush

Buna, fetelor!
O sa urmeze o perioada tare grea pentru blog, pentru ca sunt in plina sesiune si abia gasesc timp sa mai si respir. Dar totul tine doar pana pe 1 iulie, dupa care reintram in normal. Poate o sa iau totusi vreo 2-3 zile de pauza si dupa sesiune, dar cert este ca abia astept sa fiu libera din nou si sa ma ocup de blog si de alte hobby-uri asa cum vreau :)

Ieri a fost o zi extrem de urata la Constanta, cel putin in prima jumatate a zilei. A plouat continuu pana pe la 1, dupa care s-a oprit. Si bine a facut, pentru ca la 6 am avut examen si nu cred ca puteam iesi din casa daca ploua la fel. :)
Ba mai mult, mi-am dus acasa aproape toate hainele si incaltarile si nu mai am la mine decat sandale, pantaloni si bluzite cu maneca scurta. Nimic cu maneca lunga, nici o pereche de pantofi, ghete sau altceva. Asa ca pot doar sa sper la zile mai frumoase, ca sa nu tremur pe strada :))))

Dintre produsele cosmetice pe care le-am pastrat aici, am ales sa va vorbesc astazi despre o paletuta cu 4 nuante, de la Esprit, in varianta Australian Bush:
O puteti gasi la ProduseCosmetice la pretul de doar 19,99 lei, un pret mai mult decat accesibil.

Paletuta vine si impreuna cu un aplicator cu doua capete, pe care insa nu il voi folosi. Prefer pensulele atunci cand vine vorba despre aplicarea fardurilor.
Materialul din care e confectionata paleta este unul destul de rezistent. Nu a suferit inca nici un accident pentru a va confirma rezistenta sa socuri mari, dar pare foarte solida.
Se deschide destul de usor, astfel ca nu v-a trebui sa imi rup unghiutele luptandu-ma cu ea, asa cum am mai patit la alte palete.

Am ales varianta Australian Bush, pentru diversitatea nuantelor. De obicei intr-o paleta de mici dimensiuni, pastilele contin nuante ale aceleiasi culori de baza. Dar nu si aceasta. Toate 4 sunt diferite, asa ca am stiut ca poate fi extrem de versatila. :) Si nu m-am inselat.
Pot folosi nuantele atat impreuna, pentru ca se imbina foarte frumos, cat si separat, impreuna cu nuante din alte palete.

Fardurile sunt foarte pigmentante, dar se estompeaza perfect atunci cand le aplic, fara sa lase linii inestetice. Se blenduiesc usor pentru a forma degrade-ul ideal.

 Si pentru ca nu m-am putut abtine, m-am jucat si eu un pic cu toate cele 4 nuante, pentru a realiza un machiaj simplu, dar de efect, pe care as putea sa il port cu usurinta in fiecare zi.
Nu am folosit primer si au rezistat destul de bine pana sa se stranga in pliu. Cam 4-5 ore nu am avut probleme cu ele. Cu un primer aplicat initial, sunt convinsa ca vor rezista intreaga zi.


O paleta de care sunt tare multumita. Imi plac nuantele alese si imi place calitatea lor. Nu sunt deloc prafoase si pentru acest aspect primesc cea mai mare bila alba. :)

Voi ati folosit pana acum vreun produs Esprit?



Comentarii

  1. Sunt superbe culorile si cred sunt foarte potrivite pt vara :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac. Intr-adevar sunt ideale pentru zilele insorite. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Fardurile 1 si 2 sunt geniale ❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac fardurile, au nuante frumose!:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu pe 20 am terminat cu examenele. Mult spor la învățat!
    În afară de albastru celelalte sunt ca pentru sufletul meu:)

    lessismorebysimina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce bineeee! abia astept si eu sa termin, dar mai am cam jumatate.. sper totusi sa fie ok la toate. :) ma bucur ca iti plac nuantele
      multumesc frumos, chiar am nevoie de spor, pentru ca uneori lipseste cu desavarsire.. :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Am vrut sa imi iau si eu paleta asta dar am optat pt altceva ,urmatoare comanda sigur va contine si unfard de ochi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vedem pentru ce mai optez si eu.. sunt multe tentatii. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Foarte dragute nuantele.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. e tare draguta! ;)

    bafta la ultimele examene!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos, scumpa. Inca mai astept 2 note.. sper sa fie ok :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING