Cartea saptamanii: Furtuna Solara

Buna, fetelor!
Astazi e joi asa ca am revenit cu recenziile. :) Sper sa nu va plictisesc si sper sa gasiti ceva interesant in fiecare carte despre care va vorbesc. :)

De multa vreme mi-am dorit sa incerc romanele scriitorilor nordici. Citeam descrierile lor si le vedeam extrem de interesante. Asa ca atunci cand am ajuns la Auchan si am zarit cosul cu romane la preturi foarte mici, am stiut ce trebuie sa aleg de acolo.

Una dintre acele carti a fost si Furtuna Solara de Asa Larsson, pentru care am platit doar 4 lei. :)

Este vorba despre o scriitoare suedeza, care scrie in special carti politiste. Din recenziile pe care vi le-am scris pana acum, probabil v-ati da seama ca unul dintre genurile mele favorite, este chiar cel politist.

Si pretul extrem de mic a fost un impuls asa ca nu am stat pe ganduri si cum am ajuns acasa, m-am apucat de ea. :)
sursa
Asa cum toate cartile politiste ne-au obisnuit, si aceasta carte incepe cu prezentarea unei scene a crimei. Aceasta crima a avut loc in Biserica Izvorul Puterii iar victima este Viktor Strandgard, supranumit "Copilul Paradisului", pentru a avusese o experienta aproape de moarte si in trecut, din care s-a intors si a povestit totul in cartea sa "Drumul spre Rai si inapoi".
Scena crimei este inforatoare pentru ca trupul victimei este mutilat, iar cea care il descopera zacand in biserica, este chiar sora victimei, Sanna, care ramane traumatizata dupa aceasta experienta.

Ulterioarele investigatii o acuza chiar pe Sanna de crima, iar aceasta se vede nevoita sa apeleze la buna ei prietena Rebecka, acum o avocata la o firma dintr-un alt oras.

Rebecka isi face aparitia in Kiruna, orasul ei natal, pentru a o ajuta pe Sanna sa scape de acuzatiile ce ii sunt aduse. Dar odata reintoarsa in Kiruna, aminitirile incep sa ii revina si isi da seama inca o data de ce a fost nevoita sa plece.

Cartea este presarata cu fragmente din trecutul Rebeckai, astfel incat noi intelegem de ce ea a ales sa se refugieze intr-un alt oras. Ii intelegem relatiile cu celelalte personaje si reusim sa ne conturam o imagine mai potrivita pentru ea.

In lupta pentru cautarea criminalului sunt scoase la iveala multe secrete si desi pe alocuri cartea poate parea plitisitoare, m-a tinut cu sufletul la gura pana la sfarsit.

Daca sunteti fani ai genului politist, atunci ar trebui sa aveti in vedere si autorii nordici pentru ca fac o treaba foarte buna in acest sens.

Aceasta scriitoare cu siguranta mi-a captat atentia si abia astept sa citesc si alte carti de-ale ei. Puteti gasi in aceasta librarie online si alte romane ale scriitoarei suedeze Asa Larsson.

Acum haideti sa trecem si pe la Gabriela si Ana sa vedem ce carti au ales ele pentru recenzia de astazi. :)



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING