Casuta din povesti

Buna, fete frumoase!
Aici ploua foarte urat de cateva ore. Tuna si fulgera tare si imi e teama sa tin ceva in priza. Dar parca la laptop nu pot renunta. :)) Am scos eu televizorul si altele din priza dar laptopul este necesar pentru a fi in contact cu voi asa ca ma voi risca. Are grija Doamne Doamne de el pentru ca il tin aprins pentru un scop nobil, nu? :P

Poate va uimeste titlul acestei postari si nu intelegeti la ce se refera. :) Ei bine, daca ma cititi de multa vreme, stiti ca din cand in cand va mai povestesc despre casuta la care ai mei inca mai lucreaza. Sunt multe de facut si trebuie sa le luam pe rand.
E bine ca tati lucreaza in constructii si cea mai mare parte a facut-o chiar el impreuna cu vreo 2-3 colegi.
Cand se gandea la izolatie, a luat in calcul si varianta de termosistem polistiren extrudat. Este un mare avantaj ca cineva din familie sa fie specializat pe astfel de lucruri pentru ca astfel el stie sa caute preturile cele mai bune si in plus, stie exact ce isi doreste pentru casa. Bineinteles ca venim si noi cu idei, idei pe care el stie cum sa le puna in practica.

Acum casa e partial terminata dar imi aduc aminte cum arata la inceput. Erau doar formele camerelor si temelia incepea sa se formeze. Tatal meu ne ducea acolo aproape zilnic pentru ca era mandru de ceea ce realiza cu manutele lui si noi aveam grija sa il apreciem de fiecare data. Este o munca imensa si daca el nu era expert in asta, probabil ar fi durat mult mai multa vreme sa o termine si mult mai multi banuti s-ar fi consumat pentru angajarea altor meseriasi.

Poate cand va veni momentul sa am propria mea casuta, tatal meu ma va ajuta la fel la constructie. Nu as avea incredere sa angajez pe altcineva. Daca stiu ca am in familie pe cineva dintr-un anumit domeniu, imi e greu sa recurg la altcineva pentru respectiva treaba. Asa ca cel mai bine ar fi sa avem o familie cu meserii cat mai variate. :D

Privesc acum casa aproape terminata si imi aduc aminte cum arata doar cu putin timp in urma. Parca devin nostalgica. Dar oare cum ma voi simti cand o voi vedea terminata cu totul? :) Va fi un moment extrem de frumos. Am contribuit cu totii la realizarea ei si ai un sensiment mult mai placut cand vezi exact ceea ce ai realizat. Cand iti vezi ideile puse in aplicare, cand vezi ca s-au materializat toate schitele pe care le desenai.

Curtea mai trebuie aranjata si inca o camera si ar cam fi gata. Mai trebuie vopsita pe afara si este terminata. Imi imaginez deja cum va arata curtea si am o gramada de idei pentru ea. Sa vedem acum pe care dintre ele le vom pune si in aplicare. Sunt multi factori de care trebuie sa tinem cont. :)

Va mai tin la curent cu stadiul casutei din povestile mele. :)




Comentarii

  1. Felicitări tatălui tău pentru pricepere. Și tatăl nostru se pricepe la construcții, e foarte îndemânatic și am ajuns la concluzia că am economisit mai mulți bani decât dacă am fi avut un tată avocat, căci al nostru repară absolut orice e stricat și chiar ne face o grămadă de chestii ciudățele. Cum ar fi scărițele pentru pisici, de exemplu, pe care le-a făcut singur și le-a fixat sub fiecare fereastră pentru ca mâțele să se suie la geam fără să zgârie pereții casei :D Așa, că încă o dată, tot respectul pentru tatăl tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc tare mult pentru aeste cuvinte. :) Esti tare draguta
      Felicitari si tatalui vostru, este foarte pretios. Cand ii vedem mestrind tot felul de minunatii ne dam seama cat sunt de valorosi. :)
      te pupacesc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING