Review: Gel Purificator PellAmar

Buna, fetelor!
Nu stiu cum e vremea la voi, dar aici e superba. Ieri a plouat un pic, asa ca acum e o temperatura perfecta, ce sper sa dureze mai mult timp. :)

Am iesit deja la o plimbare matinala, extrem de incantatoare, dar acum, pentru ca m-am reintors, vreau sa impart cu voi cateva detalii despre Gelul Purificator Pellamar.

Vi l-am aratat prima data in postarea cu noutatile de la acea vreme si cateva dintre voi s-au aratat interesate de el. A trebuit totusi sa ii acord mare atentie in perioada testarii pentru ca nu vreau sa va ofer detalii eronate, cu toate ca sunt subiective, asa cum sunt de altfel toate testarile de produse. :)
Trebuie sa intelegem cu totii ca produsele reactioneaza diferit pentru noi si trebuie sa fim constiente de asta atunci cand cumparam un produs. :)

Pellamar este o companie romaneasca, ce valorifica beneficiile namolurilor terapeutice. Este un brand nou in rutina mea, dar ma bucur ca l-am descoperit.

Desi am cateva produse pentru curatarea tenului inca neterminate, am stiut ca imi doresc sa incerc acest gel purificator. Am avut o atractie spre el si bine am facut ca am urmat-o. :)

Recipientul este simplu, in forma de tub, dintr-un material usor maleabil, care imi va permite sa folosesc produsul pana la ultima picatura. :) Capacul se inchide bine si astfel nu risc sa pierd din produs in cazul in care imi doresc sa il iau cu mine in vacanta.

Consistenta este intr-adevar una de gel, care in contact cu apa capata o textura mai cremoasa, mai fina, care face un strop de spuma. Imi place mult cum se transforma.
Am incercat sa il manipulez si fara apa, sa vad ce se intampla si am observat ca gelul se intareste un pic si se faramiteaza. :) Deci transformarea in contact cu apa m-a surprins tare placut.

Pentru o utilizare folosesc extrem de putin produs. Cam cat un bob de mazare, si imi ajunge perfect.
Il masez pe ten, il las sa actioneze 2-3 minute, dupa care il clatesc.

In perioada in care am fost la mare, l-am avut doar pe el la mine si astfel i-am putut observa efectele. Am observat o imbunatatire a porilor, care au devenit mai putin vizibil. Si punctele negre s-au mai diminuat de cand cu folosirea lui. Cred ca ar face casa buna cu lotiunea tonica pentru diminuarea punctelor negre, de la Neutrogena, pentru a inlatura definitiv acei mici monstruleti.

Tenul mi-a devenit mai fin si am ramas placut surprinsa de acest fapt. Poate nu stiti, dar v-am mai spus ca tenul meu este extrem de dificil. Desi nu ma confrunt cu mari probleme, nu este deloc fin sau uniform. Si de aceea va spun ca acest gel m-a surprins placut.

Este un produs care imi place si de care voi abuza in perioada urmatoare. Il voi mai alterna totusi si cu alte produse pentru curatarea tenului, pentru ca trebuie sa le termin pe toate, dar acesta a urcat momentan in topul meu si probabil il veti vedea si la favoritele lunii in aceasta vara. :)

Pretul de 35 de lei pentru 250 ml mi se pare foarte bun. Datorita faptului ca folosesc putin produs pentru fiecare utilizare, va fi suficient pentru o perioada foarte lunga de timp. Asa ca investitia de doar 35 de lei nici nu se va sesiza. :)

In concluzie, as vrea sa spun ca ma bucur sa descopar branduri romanesti care comercializeaza produse de foarte buna calitate, la preturi foarte bune. :) Sunt curioasa sa incerc si alte produse de-ale lor si va voi tine la curent cu noile descoperiri. :)


Comentarii

  1. la mine e foarte urat, perfect pentru starea mea de spirit...

    as vrea un mini-produs, ca eu nu pot folosi prea des astfel de produse, insa ocazional chiar imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca la Macy pe blog spuenam ca imi aminteste de copilarie brandul Pell Amar. Cred ca o crema de ras a bunicului era marca asta! :)
    Chiar ma inteleg bine cu produsele romanesti, nu fug de el - dimpotriva!
    Multumesc pentru review, Dienusa! De retinut, e interesant acest gel!

    Kisseees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am avut contact cu ei pana acum si chiar imi pare rau ca i-am descoperit atat de tarziu. :)
      intr-adevar e un produs cel putin interesant. :D
      te pupacesc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING