Cum m-a ajutat Vichy impotriva transpiratiei excesive

Buna, fetelor!
O noua saptamana se apropie de sfarsit dar odata cu ea, se duce si vara si asta ma intristeaza tare mult. O sa ma intrebati cum de ma intristez cand sustin cu vehementa ori de cate ori am ocazia, ca nu imi place vara datorita caldurilor infernale. Ei bine, nu regret caldurile, dar regret cu siguranta orele petrecute in fata calculatorului, vizionand episoade dupa episoade din serialele mele favorite, sau orele petrecute dand fila dupa fila din cartile care ma acompaniaza mereu si despre care va povestesc si voua saptamanal.
Sunt constienta ca odata cu vara, se va duce si vacanta. Incepe sesiunea de mariri, dupa care va incepe noul an scolar.
La inceput va fi perfect. Cumparaturi din colectiile Back to School, revederea colegilor si cunoasterea noilor profesori. Dar partea frumoasa trece din pacate mult prea repede si va lasa locul noilor carti pe care va trebui sa le invatam in cel mai scurt timp posibil.

Asa ca, din aceste motiv regret finalul de vara. Si cred ca aici imi veti da cu totii dreptate, chiar daca iubiti acest anotimp, chiar daca nu.

Dar pentru ca tot am amintit despre caldurile toropitoare de care cel putin pentru moment se pare ca am scapat, zic sa vorbim si despre transpiratia excesiva.
Din fericire, nu am o problema foarte mare cu transpiratia, dar atunci cand am emotii ma ud instant in zona axilelor si acest lucru ma deranjeaza teribil. Dar cunosc persoane care au probleme mult mai mari si din acest motiv evita chiar sa mearga prea mult timp pe jos, sau evita anumite materiale pentru haine.
Cred ca este extrem de dificil sa nu poti purta o geaca de piele sau o camasa dintr-un anumit material, doar pentru ca in cateva minute vei fi toata numai apa. Asa ca pentru aceste probleme mult mai mari decat ceea ce am eu trebuie sa cautam solutii.

Si pentru ca nu imi place sa vorbesc fara sa testez si eu pe propria piele, astazi vreau sa va prezint un produs pe care nu l-am incercat doar eu, dar care a rezolvat problema transpiratiei excesive.

Prima data am aflat despre gama de produse Vichy impotriva transpiratiei excesive, de la o prietena foarte buna care are toate problemele despre care va spuneam mai sus. Trebuie sa renunte la foarte multe lucruri din cauza acestei probleme si stiam ca ea cauta mereu solutii. A incercat o gramada de ceaiuri "miraculoase" si alte leacuri, dar pentru ea nu a functionat absolut nimic. Asa ca s-a hotarat sa mearga la farmacie sa ceara acolo indicatii. Si i s-a recomandat un tratament crema de la Vichy pentru transpiratie excesiva.

Incantata de achizitia facuta, mi-a aratat si mie produsul. Am fost un pic sceptica la prima vedere pentru ca pretul era destul de mare raportat la cantitatea infima. Nu m-am aratat foarte incantata dar nici nu am vrut sa o supar cu gandurile mele negative. :) Asa ca am considerat ca cel mai potrivit din partea mea ar fi sa astept efectele.

Dar reactiile din partea ei nu au intarziat sa apara si cand am vazut cat de multumita era de acel tratament si cat de mult i-a schimbat stilul de viata, am spus ca trebuie neaparat sa il incerc si eu.
Asa ca atunci cand am plasat urmatoarea comanda la Aoro, am inclus acest deodorant roll-on Vichy impotriva transpiratiei excesive. Face parte din aceeasi gama de produse ca si tratamentul folosit de catre colega mea asa ca am avut mari asteptari de la el. Si nu m-a dezamagit.

Desi nu am aceleasi probleme si nu va pot spune exact cum se comporta in cazuri extreme, pentru mine a fost un produs minune in aceasta vara. Am depasit cu multa usurinta caldurile excesive si nu imi mai era teama de emotii intense. Nu mi-am patat hainutele indiferent de culoarea lor. Acest produs nu a lasat urme albe sau galbene pe haine si pentru asta il apreciez mult.
E dificil sa gasesc un produs care sa intruneasca toate calitatile pe care le caut eu la un deodorant: eficienta completa si haine curate, fara pete.
De multe ori deodorantele au grija doar sa nu mirosim neplacut dar de umezeala nu se prea ocupa, cel putin in cazul meu.
Asa ca am fost mai mult decat fericita sa gasesc un produs intr-adevar eficient impotriva transpiratiei.

Aroma acesui deo-roll este una foarte discreta, care nu va interfera cu aroma parfumului pe care doriti sa il folositi. Desi pe mine nu ma deranjeaza nici o aroma mai puternica, stiu ca sunt persoane care nu suporta ca deo-roll-ul sa se amestece cu parfumul. Astfel avem inca o bila alba pentru acelasi produs.

Pentru ca m-a multumit atat de mult, pe viitor mi-as dori sa testez si un deodorant spray impotriva transpiratiei excesive tot de la Vichy. Spray-urile sunt mai blande cu pielea sensibila a axilei si chiar daca au in compozitie saruri de aluminiu, acestea patrund mult mai greu in piele decat in cazul deo-roll-urilor. Asa ca mi-am propus sa folosesc aproape exclusiv spray-uri si ma bucur ca pot gasi aceasta varianta si in categoria de Deodorante Vichy.

Pretul un pic mai ridicat fara de produsele pe care le gasim in mod normal in magazine, mi se pare absolut justificat. Consider ca merita fiecare banut si eu cu siguranta o sa am grija sa nu imi lipseasca din casa. Mai ales pe timp de vara. Daca iarna transpiratia nu este o problema, cel putin in cazul meu, si pot folosi orice produs, atunci cand vine vara, trebuie sa am mai mare grija si astfel ma preocupa produsele pe care le aleg.

La Aoro il gasiti momentan la pretul de 39 de lei pentru 50 de ml. Mie un astfel de deo-roll mi-a ajuns o perioada lunga de timp pentru ca l-am folosit strict in zilele in care aveam nevoie de protectie maxima, alternandu-l si cu alte produse in perioadele racoroase.

Voi ce produse sau remedii folositi pentru a va proteja de transpiratia excesiva?
Ati incercat pana acum produsele Vichy destinate acestei probleme?



Comentarii

  1. Foarte util review-ul! Nu stiam de acest produs. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am aflat despre el anul acesta dar ma bucur ca l-am descoperit. :) e un produs foarte bun
      pupici!

      Ștergere
  2. E super bun acest deodorant. Eu îl cumpăram cu sora mea în pachet duo din Sensiblu, la preț promo. Momentan am găsit un deo stick de la Oscar de la Renta la fel de bun, dar care se consumă mult mai greu.
    Am avut și varianta stick de la Vichy, pe albastru, abolut oribil. Toată lumea se plânge de acela și-l laudă pe acesta cu bilă, care e chiar foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult sa aud ca si tie iti place. :)
      nu stiam de cel de Oscar de la Renta dar cu siguranta m-ai facut curioasa. :D
      Varianta stick de la Vichy nu ma tenteaza.. insa as incerca spray-ul. ;)
      pupicei!

      Ștergere
  3. n-am experimentat cu deodorantele lor, dar nici nu ma prea inteleg cu brand-ul vichy si am cateva rezerve.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu tare bine ma inteleg cu deo asta.. dar oricum nu reactioneaza la fel la toate persoanele..

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING