Echipamente sofisticate

Buna, fetelor!

Cand am mai mult timp la dispozitie, imi place sa iau la rand tot magazinul de aplicatii de pe telefonul mobil si sa ma delectez cu noile aparitii. Desi de cele mai multe ori ma opresc la jocuri si instalez cu sutele, doar pentru ca ulterior, cand le incerc, sa constat ca nu sunt chiar pe gustul meu si sa le sterg, in ultima perioada totusi m-am uitat si la cateva aplicatii utile (sau nu) :D

De multe ori mi-as dori sa inregistrez tot ce vorbesc cu cei din jur pentru ca acestia nu mai recunosc ulterior anumite afirmatii sau ne contrazicem pe tonul cu care am vorbit unii cu ceilalti. Si mi-as dori sa am dovezi si sa le arat ca ei sunt cei care se inseala.

Si pentru ca nu pot cumpara echipamente inregistrare voce foarte sofisticate, cred ca o aplicatie de pe telefonul mobil m-ar ajuta in situatiile descrise. :))
Poate va imaginati ca vorbesc aiurea si chiar este ceva neobisnuit sa iti inregistrezi conversatiile cu ceilalti dar nu de putine ori mi s-a intamplat sa fiu contrazisa pe fata despre ceva ce stiam cu siguranta ca s-a intamplat asa cum spuneam eu. Sau mi s-a dat peste nas ca nu am auzit eu cum trebuie. Si poate atunci as fi avut un martor care sa le arate cat de gresit se comporta.

Dincolo de aceasta idee care ar putea parea un pic jucausa la un moment dat, echipamentele pentru inregistrare de voce devin foarte utile atunci cand sunt folosite in anumite institutii. Detectivii sunt doar unii dintre multiplele persoane care ar necesita un astfel de echipament. Imi aduc aminte ca era chiar si o aplicatie numita Detectiv, care te ajuta sa inregistrezi sunete, dar inregistrarile aveau o limita de timp bine definita. Asa ca un astfel de echipament cred ca ar fi super interesant.
La fel si reporterii sunt persoane care utilizeaza echipamentele pentru inregistrarea de voce. Si inca o multime de meserii care implica aceste echipamente ar putea fi insirate, dar ma opresc aici.
Este bine ca stim de unde sa le cumparam in caz de nevoie si nu trebuie sa strabetem drumul pana intr-un magazin fizic. Acum avem la indemana si varianta de magazin online care este la indemana tuturor, indiferent de orasul in care locuim.

De multe ori m-am lovit de astfel de probleme pentru ca orasul meu este unul micut si nu de fiecare data gasesc tot ceea ce am nevoie. De la alimente pana la haine si gadget-uri. Ca sa nu mai vorbim despre echipamente sofisticate, care sa ma ajute la anumite probleme. Astfel ca recurg la varianta de magazin online pentru ca acolo sunt convinsa ca voi gasi orice am nevoie.
In urma cu ceva timp nu prea puteam comanda alimente online dar acum pana si acestea au devenit comercializate in spatiul virtual.

Trebuie sa gasim cate un magazin specializat pentru fiecare categorie de produse de care am putea avea nevoie si astfel ori de cate ori ne lovim de anumite cerinte stim unde le putem solutiona.



Comentarii

  1. numai eu nu ma joc? :)) bag seama ca-s cam serioasa! :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu descarc multe ocuri sa fie acolo pentru zilele in care am nevoie :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING