Un mini ondulator cu o maxi putere - Babyliss Mini Iron

Buna, fetelor!
Caldurile sunt din ce in ce mai insuportabile si tind sa cred ca doar o zi de balaceala in mare m-ar mai putea racori. Sper sa trecem cu bine de canicula si sa spunem bun venit toamnei pe care eu o astept cu nerabdare.
Desi cu mult timp in urma tot ce asteptam tot anul era vara, acum o mai agreez doar pentru ca este vacanta. Dar temperaturile acestea care nu ma lasa deloc sa respir, sunt groaznice asa ca sper ca toamna sa se instaleze destul de precoce.
Nu imi doresc insa nici o toamna extrem de friguroasa precum cea de anul trecut. Imi aduc aminte ca la 1 octombrie degeram efectiv si nu aveam la mine nici cele mai groase haine pentru ca eu eram pregatita pentru toamna, nicidecum pentru o iarna instalata mai timpuriu.

Revenind pe langa subiectul postarii de astazi, vreau sa va spun ca in ultima perioada am investit destul de mult in aparate pentru aranjarea parului. Am deja o placa pentru indreptat dar care poate fi folosita si pentru bucle, despre care v-am povestit deja, am acest mini ondulator conic nou intrat in rutina si am mai achizitionat si mai recent o perie rotativa cu mai multe capete interschimbabile pe care abia astept sa v-o arat si pe care o puteti gasi la categoria de ondulatoare Babilyss.

La fel se intampla si la categoria produse pentru ingrijire si aranjare. Atunci cand sunt pusa in fata unei alegeri de produse, mai de fiecare data optez pentru cele destinate podoabei capilare. Imi place sa imi ingrijesc parul, sa arate sanatos si sa il aranjez in fel si chip.
Desi mi-ar placea sa ma pot descurca si eu cu acele coafuri "extrem de simple", pe care le vad la diverse bloggerite de beauty, natura nu a fost asa darnica in ceea ce priveste talentul meu. Asa ca nu ma pot lauda cu modele de coafuri complicate sau macar la fel de aratoase precum cele pe care mi le-as dori.
Incerc totusi sa apelez la mici artificii pentru a ajunge la un rezultat care in aparenta sa para mai complicat decat este de fapt. Si am si reusit sa avansez. Cu pasi mici, ce-i drept.

Si de cele mai multe ori ma ajuta acest mini ondulator conic Babyliss:

Desi stiam ca este un mini ondulator, nu ma asteptam sa fie atat de mititel. :) Atunci cand l-am primit recunosc - am fost un pic dezamagita. Dar senzatia mi-a disparut imediat ce am ineput sa il folosesc si am vazut cat de bine isi face treaba. :)
Si atunci am descoperit ca dimensiunea redusa reprezinta de fapt un mare avantaj. Il face sa fie absolut ideal pentru vacante. Eu de obicei nu am loc suficient in bagaj pentru ca intotdeauna gasesc cu ce sa il incarc. Si un astfel de ondulator mai mic este perfect pentru ca buclele mele de vacanta sa fie mereu prezente. :)
Intotdeauna am asociat buclele cu vacanta. Atunci cand imi fac bucle lejere, ma vad deja cu o rochie vaporoasa, pe o plaja cu nisip fin si fierbinte.

Cablul este lung de 1,8 m asa ca nu am probleme cu priza. Imi pot aranja parul in oglinda fara sa trag de fir la maximum. Capatul dinspre ondulator este rotativ si astfel nu risc sa il incurc in timp ce imi ondulez parul.
Are o singura treapta pentru on/off si portiunea din titan se incalzeste repede, in 30 de secunde fiind gata pentru folosire.

Am mai incercat sa imi fac bucle si in trecut dar niciodata nu imi rezistau mai mult de cateva ore. Imi aduc aminte ca la un revelion am avut cateva bucle si nu au rezistat nici macar pana dimineata. Asa ca nu am avut mari asteptari nici de aceasta data. Dar am fost extrem de placut surprinsa sa constat ca buclele create cu acest ondulator au fost mai rezistente decat ele create anterior. Au rezistat perfect in ziua in care le-am realizat dar chiar si a doua zi aveam niste bucle foarte lejere si un par care arata mai  bogat destul de bine aranjat.

Atunci cand imi doresc o coafura rapida dar care sa arate foarte bine si sa fie de efect, incep cu o coada de cal. Apoi parul din coada il ondulez si prind fiecare suvita razlet cu agrafe. Astfel realizez un coc lejer care pentru vara este perfect. Mie imi place la nebunie aceasta varianta de coc. De obicei port parul in coc de balerina pe care il realizez cu buretele special dar din cand in cand imi doresc si altceva. Si pentru un look neglijent dar foarte atent lucrat, recurg la ondulator.

Dureaza maxim jumatate de ora sa imi ondulez tot parul si sunt gata mult mai repede decat daca as face o coafura mai complicata. Si oricum vara nu suport parul lasat pe spate. Desi mi l-am lasat lung pentru ca imi place sa il tin si desfacut, consider ca temperaturile nu sunt tocmai potrivite pentru asta. Asa ca un coc este mult mai indicat in acest sezon.

Daca imi doresc sa accesorizez un pic coafura, optez de obicei pentru o fundita pe care o prind intr-o parte. Aleg una in culorile pe care le port si la haine si astfel am cea mai buna coafura si una extrem de usor de realizat.

Pentru fixare oscilez intre doua produse. Fie aplic inainte de ondulare un produs Matrix pentru fixare si protectie impotriva caldurii, fie dupa ondulare aplic cateva pufuri de fixativ. Acum am unul de la Wella si imi place pentru ca nu imi incarca parul excesiv.
Inainte ma feream de fixativ si de spuma pentru ca parul meu arata extrem de greoi dupa ce desfaceam coafura si trebuia sa il spal neaparat in secunda 2. Dar cu acest fixativ am trecut peste temerile mele si acum stiu ca pot avea o coafura rezistenta chiar si fara un par incarcat.



Voi la ce coafura recurgeti atunci cand va doriti ceva lejer si foarte rapid?
Vara purtati parul desfacut sau il preferati stras in coc sau coada de cal?


Comentarii

  1. Daca ti-as arata placa mea de par minuscula ai zice ca face o pereche perfecta cu ondulatorul :)) un cuplu micut dar eficient!
    Pupici! Parul tau luceste superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca ar fi un cuplu deosebit. :P
      mersi mult, scumpa!
      pupicei!

      Ștergere
  2. poate micutul asta ar reusi sa faca ceva si cu parul meu :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte posibil sa il inmoaie. :) pe al meu il lasa fin si matasos. :)
      puup!

      Ștergere
  3. Chiar mi-ar trebui un ondulator mini pentru cand mergi in excursie:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING