Unde ne reparam telefoanele?

Buna, fetelor!
Poate ca vreau sa dezbat un subiect care a fost indelung discutat pe forumuri de specialitate. Dar consider ca si noi ne lovum de aceleasi probleme, chiar daca nu avem bloguri nisate pe problemele tehnice, sa le denumim astfel.

Cele mai intalnite telefoane destepte din generatia noastra cred ca sunt cu siguranta iPhone-urile. Desi personal nu detin un astfel de telefon si sunt extrem de incantata de HTC-ul meu cu Windows Phone si nu l-as da momentam pe nici un alt telefon, stiu o multime de persoane, doar din micutul meu anturaj, care detin un iPhone (sau mai multe :))). Asa ca poate v-ati intrebat nu doar o singura data unde se pot face reparatii iPhone. Si iata ca raspunsul vine de la glassgsm.ro, un site care ofera aceste servicii. Reprezinta varianta online a unui service pentru telefoane ce isi are sediul in Suceava. Asa ca cei din acest oras sunt extrem de avantajati. Sa stiti ca am vazut o multime de chestii super interesante in Suceava, mai ca mi-as dori sa ma mut acolo peste noapte.
As avea la indemana si acest service pentru reparatii telefoane, decodari si alte minunatii.


Daca as avea vreodata nevoie de astfel de servicii, as avea incredere in personalul glassgsm.ro. Din ce am vazut pe site, mi se pare totul foarte bine pus la punct si pentru mine conteaza foarte mult primul impact pe care il am cu o firma.
Pentru ca aceasta sa ma castige drept o clienta fidela, trebuie sa aiba in primul rand un aspect frumos, dar care sa releve 100% realitatea. Astfel imi dau seama ca cei de la aceasta firma de reparatii sunt interesati de primul contact pe care il au cu un client.


 Voi unde mergeti de obicei atunci cand aveti probeleme cu telefonul mobil? Aveti un service de incredere in orasul vostru?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING