OOTD: Geanta Tidestore

Buna, fetelor!

Iata ca a sosit si mijlocul lunii septembrie. Cei mici se reintorc la scoala. Din fericire eu mai am un mic ragaz. Si sper ca pana la 1 octombrie sa mai prind o zi calduroasa pentru ca vreau sa va mai arat o rochita. :D

Dar pana atunci ne ocupam de cealalta parte a coletului primit de la Tidestore.com. Stiti deja ce patanie am avut cu el. Bine ca l-am recuperat pana la urma. Mi-ar fi parut tare rau dupa geanta. :)

Am scos-o ieri la plimbare si am profitat pentru a face si cateva fotografii. Am ales sa o port cu o tinuta all black, la care am adaugat sacoul boyfriend, alb, de la Sheinside.

Sper sa va placa:

Am purtat:
Bluza: Takko
Pantaloni: Stradivarius, via Kurtmann
Sandale: Matar
Sacou: Sheinside



Comentarii

  1. chiar e faina gentuta si-mi place cum vine cu sacoul alb :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur tare mult ca iti place. :) mi s-a parut si mie un contrast interesant. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Chiar e superba geanta, sa o porti cu placere, o sa o poti asorta multor tinute, e foarte versatila.
    Imi place mult si sacoul, imi aminteste de unul ce l-am avut eu acum multi ani, vai, cat de mult imi placea. In prezent nu am niciunul alb.
    te-am pupat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc tare mult. ma bucur ca iti place. :)
      si eu mi-am dorit neaparat unul alb.. asta e totusi un pic spre crem dar tot e bine. :D:D
      te pupic!

      Ștergere
  3. Ti-am zis din prima ca geanta e frumoasa foc! si combinatia pe care ai propus-o mi se pare foarte faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa geanta, chiar era pacat de ea daca nu recuperai pachetul. Tinuta este foarte draguta :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aa.. mare pacat. bine ca s-a rezolvat totul. :) ma bucur ca iti place
      pupicei!

      Ștergere
  5. Şi mie îmi place foarte mult contrastul dintre geantă şi sacou! ♥
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai primit un tag de la mine:

    http://lorellei93.wordpress.com/2014/09/15/the-asking-books-tag/

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa, versatila si incapatoare! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da. desi e mai micuta decat mai asteptam, e super incapatoare. :D
      pup!

      Ștergere
  8. Arata foarte bine geanta, combinatia e timeless! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar e ceva clasic. :) ma bucur ca iti place gentuta. :D
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING