Recomandari

Buna, fetelor!
Nu stiu daca va mai aduceti aminte, dar in trecut v-am facut o recomandare a unui blog, care mi-a atras atentia mai ales pentru aspectul curat, aerisit.

Mi-as dori si eu sa schimb tema blogului, dar inca nu am gasit o alta tema care sa ma reprezinte atat de mult precum aceasta. Recunosc, mi-as dori tare mult ca imaginea blogului meu sa fie una mai aerisita pentru ca acum mi se pare usor incarcata dar din tot ce am ales, nici una nu mi-a placut atat de mult inca sa o pastrez.

Am mai descoperit inca un blog a carui fata imi place tare mult. Este vorba despre blogul adrianono.eu, pe care l-am descoperit de curand.

Imi place foarte mult fundalul gri. Daca era in intregime alb parea un pic obositor. Gri-ul este mult mai potrivit si mai odihnitor pentru privire. Pentru mine, cel putin, este ideala aceasta culoare pentru blogurile pe care imi doresc sa le citesc.


Imi plac butoanele de sus, pentru ca acele categorii sunt clare si stii exact ce trebuie sa accesezi pentru a gasi ceea ce cauti. :) Insa am observat ca aceste categorii se repeta si in josul paginii si consider ca ar fi suficiente doar cele de sus.

Mi-as fi dorit insa ca pe prima pagina sa gasesc mai mult de doua articole si acestea sa nu fie redate in intregime. Un buton cu Read More dupa fiecare articol m-ar fi facut sa navighez mai usor pe acest site.

O alta categorie care mi-a placut a fost arhiva. Pe multe site-uri celebre nu exista asa ceva si daca imi doresc sa citesc un articol vechi trebuie sa il caut prin categoriile disponibile sau sa derulez paginile pana dau de el. Asa ca o arhiva este mai mult decat bine-venita.

Categoria mea preferata este "Corpul Uman". Am citit cu interes articolele pe care le-am descoperit aici si mi-au placut mult. Sper ca pe viitor sa fie o categorie mult mai stufoasa pentru ca sunt convinsa ca exista multe persoane interesate de Corpul uman.

Voi ce bloguri noi ati descoperit in ultima perioada? Ce v-a atras atentia?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING