Cartea saptamanii: Buruiana care impleteste streangul

Buna dimineata, fete frumoase!
Ieri am avut o colaborare simpatica impreuna cu Alina. Deja suntem la a doua de acest gen si sincer mi-as dori sa continuam in aceeasi nota. :)
Dar pana una-alta, astazi avem inca o colaborare, o colaborare veche, trainica, de care imi e tare drag si de care sper sa reusim sa ne tinem vreme indelungata.
Astazi am alaturi de mine 3 prietene pe la care va rog sa treceti pentru a le citi recenziile, in cazul a doua dintre ele, dar si pentru a admira o intreaga colectie de carti semnate Jeffrey Deaver, in cazul Alinei. :)

Intorcandu-ne la subiectul principal al postarii de astazi, vreau sa va povestesc mai multe despre a doua carte din seria Flavia de Luce si anume Buruiana care impleteste streangul, de Alan Bradley. 

Cu Flavia ati facut deja cunostinta in cadrul acestei recenzii, si inca de atunci va spuneam ca mi-a intrat in suflet. Acest copil minune al literaturii politiste cred ca a cucerit iremediabil fiecare cititor care i-a descoperit tainele.

O fetita de doar 11 ani, pasionata de mistere dar mai ales de chimie, se lupta si de aceasta data sa descopere cine se ascunde in spatele unei noi crime.

Hoinarind intr-o zi prin padure, ii gaseste acolo pe Rupert Porson, un papusar vestit si pe asistenta lui, Nialla. Masina acestora se stricase si Flavia impreuna cu Vicarul ii ajuta pe cei doi in schimbul a doua spectacole cu papusi. Rupert si Nialla sunt de acord si se apuca sa pregateasca totul pentru cele doua spectacole promise.
Insa in timpul celui de-al doilea spectacol, ceva subru se intampla si Rupert sfarseste mort. Flavia isi da imediat seama ca este vorba despre o electrocutare si incearca imediat sa investigheze decesul.
Pe fondul acestei anchete, mai avem de-a face cu inca o crima, de data aceasta mai veche. Este vorba despre un baietel gasit spanzurat in padure. Flavia face cercetari si in acest sens si descopera taine care nu ar fi trebuit sa iasa niciodata la iveala.

Surorile veninoase sunt prezente si in acest al doilea volum dar micuta Flavia stie cum sa le inchida gurile. Imi place de eroina noastra. Pe mine m-a cucerit inca de la primele pagini ale primului volum. Este insa meritul autorului pentru ca a stiut cum sa o construiasca pe aceasta minune a romanelor politiste. :)

Am inteles de la Gabi ca ar fi 5 volume care ar avea-o in prim plan pe Flavia. Tare curioasa as fi sa citesc si celelalte 3 volume. Sper sa le gasesc cat de curand. :)

Va las pe voi sa descoperiti misterele pe care le afla micuta chimista, citind Buruiana care impleteste streangul. 

Gasiti cartea in aceasta librarie online la pretul de doar 9 lei. :)

Acum haindeti sa le vizitam si pe prietenele mele: Gabi, Ana, Alina.


Comentarii

  1. ma bateti iar, dar de data asta am scuza intemeiata!!! maine fac recenzia de joi. promise! despre recenzia ta...stii doar cat iubesc cartile de genul asta! mai ales pe Flavia. vanez al treilea volum. sa vezi si cand l-oi lua...o sa-l cant peste tot :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat eu ca ai tras chiulul dar stiu si de ce asa ca esti iertata. :* te astept sa iti iei revansa
      puuup!

      Ștergere
  2. a trebuit eu sa ma laud cu colectia :).

    m-ar interesa si seria asta :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai facem schimb. ca si eu o sa ma apuc in curand de jeffrey deaver. :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING