Cadouri pentru cei mici

Buna, fete frumoase!

Se apropie sarbatorile si pe toti ne cuprinde febra cadourilor. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu v-am spus de fiecare data cat de mult imi place sa cumpar cadouri. :)

Zilele trecute am fost impreuna cu o prietena pentru a o ajuta sa aleaga un cadou potrivit pentru un prieten de-al ei.
Saptamana aceasta am ales cadouri pentru al meu iubit. Am 3 zile in luna decembrie pe care le sarbatoresc alaturi de el: Mos Nicolae, Ziua lui si Craciunul. A trebuit sa ma concentrez de 3 ori mai mult pentru a gasi ceva pe gustul lui. :)

Sper ca am facut alegerile corecte. Ramane de vazut pentru cand le voi oferi.

Si cei mici trebuie sa primeasca ceva cu ocazia sarbatorilor. De fapt ce spun? Mai ales cei mici trebuie sa aiba parte de cadouri. Si desi mie mi se pare mult mai dificil sa alegi ceva pentru un bebelus, consider ca magazinele de profil sunt mereu un sfetnic potrivit. Asa m-am gandit ca un cadou foarte inspirat pentru un bebelus, ar fi un patut simpatic, micut, perfect pentru el. Am gasit foarte multe modele care mi-au atras atentia si cred ca orice bebelus ar fi incantat sa doarma in asa ceva. :)

Desi poate credeti ca sunt prea mici pentru a-si da seama, sa stiti ca inca de la o varsta foarte frageda copiii incep sa isi dezvolte inteligenta si trebuie sa fie stimulati in acest sens. Nu trebuie sa ii desconsideram, ba din contra. Trebuie sa ii luam si pe ei in considerare ori de cate ori trebuie sa facem o alegere, mai ales in ceea ce-i priveste. :)

Site-ul Baby Mall are frecvent reduceri la diferite categorii de produse. In acest moment puteti profita de reducerile de la carucioare, dar si patuturile au reduceri importante.

Perioada sarbatorilor de obicei este perioada reducerilor, asa ca daca ai nevoie de ceva pentru copil, sau doar doresti sa ii faci un cadou frumos si util de Craciun, apeleaza la reducerile de la Baby Mall.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING