Cartea saptamanii: Slam. Din dragoste pentru Layken

Buna dimineata, fete frumoase!
Saptamana trecuta nu m-am incadrat in termen si nu am reusit sa va povestesc despre nici o carte, insa acum ma revansez. Avem in program un nou roman de dragoste, de la Editura Epica, exact asa cum imi place mie. Este vorba despre Slam. Din dragoste pentru Layken, un roman care m-a uns pe suflet si care m-a incarcat cu atata energie, cu atata dragoste si cu o mie de sentimente diferite.

Si daca nu era de ajuns ca este o carte de la Editura Epica, mai este scrisa si de Colleen Hoover, cea care a scris Hopeless, una dintre cartile mele favorite. Am stiut ca imi va fi pe plac si nu m-am inselat. E o carte superba, pe care o recomand din tot sufletul.

Layken, o adolescenta de 18 ani, se muta in Michigan, impreuna cu mama si cu fratele mai mic. Dupa moartea tatalui ei, Layken sufera enorm, dar in acelasi timp incearca sa fie un sprijin pentru restul familiei ei. Ii e greu sa plece din orasul natal, considera ca se va acomoda foarte greu, dar face asta pentru mama ei. Insa in prima ei zi in noul oras, il cunoaste pe Will Cooper, vecinul de peste strada. Un baiat de 21 de ani, chipes, fratele unui baietel de varsta fratelui lui Layken. Cei doi baietei devin instantaneu cei mai buni prieteni, si astfel si Will va gasi momentul perfect pentru a face cunostinta cu Layken.

Acestia se plac foarte mult si el stabileste imediat o intalnire. Petrec impreuna o seara de neuitat. Ambii incep sa se indragosteasca fara sa isi dea seama. Doar ca povestea lor are parte de un obstacol imens.

In prima zi de scoala, Layken, afla ca profesorul ei pentru disciplina optionala este nimeni altul decat Will Cooper. Ambii au un soc atunci cand se intalnesc pe holul liceului. Pe cat de indragostiti erau cu o zi inainte, pe atat de repede cei doi trebuie sa se indeparteze, pentru a nu pune in pericol slujba de care Will are atat de mare nevoie pentru a reusi sa il creasca pe fratiorul lui.

Dar oare va invinge iubirea? Vor reusi cei doi sa gaseasca o solutie pentru problema lor? Va las pe voi sa aflati citind aceasta carte absolut fabuloasa.

Cu un ochi am plans si cu unul am ras. Momentele hazlii s-au impletit foarte frumos in cadrul actiunii tensionate. Simetria povestii este creata intr-un stil maiestuos. Veti descoperi la ce ma refer. Asemanarea dintre Will si Layken este dureroasa.

Si toata aceasta iubire se cladeste pe fondul concursurilor de poezii Slam. Poezii ce descriu mult mai bine sentimentele tuturor celor implicati. Pe langa povestea de iubire, veti mai descoperi si alte personaje cu vieti uluitoare, cu greutati peste care au trecut. Au fost o multime de momente dureroase in aceasta carte, momente emotionante la care abia mi-am putut stavili lacrimile.

Inca o data va indemn sa cititi aceasta carte. O gasiti in aceasta librarie online, la pretul intreg de 32,9 lei, dar puteti profita de reducerile frecvente. Acum cartea e redusa la 31.26 lei.

Si pentru ca e joi si avem colaborare, va invit sa citit si recenziile colegelor mele:
Gabi
Ana
Alina


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING