Administrarea salariilor

Buna seara, fete frumoase!
Am ajuns si eu acasa si este atat de bine!
Azi a fost o zi superba in Constanta. A fost soare, a fost lumina si multa culoare. Pe drum am simtit ca este vara. :D Nu am mai prins de mult vreme frumoasa pe drum spre casa si astazi chiar m-am bucurat enorm de soare.
Pana cand m-am apropiat de orasul meu si acolo ma astepta o ceata fantastica. :)) Parca intrasem intr-un tinut din acela malefic din desenele animate. :))))

Am primit si un colet astazi, asa ca ziua a fost superba per ansamblu. :) O sa va arat luni sau marti noutatile de saptamana aceasta pentru ca s-au strans pana acum 4 pachetele ce asteapta sa fie postate.

Si pentru ca a fost o zi atat de frumoasa, mi-am permis sa gandesc un pic spre viitor si sa imi imaginez cum ar fi sa am propriul meu salariu si sa merg in aceasta perioada sa cumpar cadouri pentru cei dragi. Este un sentiment mult mai placut sa faci cadouri din banutii tai decat din banutii parintilor. :) Si mi-ar placea ca fiecare manager sa aiba un program de salarii foarte bine pus la punct, care sa ii usureze munca, dar care sa ne ajute si pe noi sa intram in posesia banutilor munciti, intr-un mod mult mai usor.
Un software pentru salarizare ar fi mai mult decat binevenit in orice intreprindere si cred ca managerii ar fi mai mult decat incantati sa detina un astfel de program care sa calculeze toate beneficiile pe care trebuie sa le primeasca un salariat.

In plus, un serviciu de externalizare salarizare se poate gasi la HRB, un site foarte interesant si foarte util pentru cei care au in subordine mai multi angajati carora trebuie sa le stabileasca salariile.

Daca ati fi pusi in situatia administrarii unei afaceri, ati apela la un software pentru salarizare?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING