Griji pentru masina ta

Buna dimineata, fete frumoase!

Vorbeam zilele trecute cu iubitul meu despre camere video auto. Imi spunea ca ar vrea sa cumparam si noi una pentru broscuta noastra pana de Craciun. Intr-adevar este foarte utila o astfel de camera. Niciodata nu stii ce se poate ivi, vreun pericol pe care sa nu il poti evita, si macar ai un martor de partea ta.

Sunt multe incurcaturi din care o astfel de camera video te poate scoate fara probleme.
I-am spus sa asteptam pentru ca acum avem si alte cheltuieli dar el este pus pe fapte mari. Atunci cand ii casuna pe ceva anume, nu il mai pot scoate din ideile lui oricat m-as stradui. :) E bine sa fii ambitios nu doar in astfel de detalii si in viata in general. Si eu sunt la fel de ambitioasa si ma bucur de fiecare data cand vad si la el acelasi stoicism.

Daca pana acum nu stiam de unde am putea cumpara o astfel de camera video sau de fapt nu stiam unde s-ar gasi chiar si banalele camere supraveghere, acum am aflat ca le putem comanda de la Spy Shop Romania. Atunci cand iubitul meu este interesat de un subiect, face toate cercetarile necesare pentru a afla detaliile.

Daca totul decurge asa cum ne dorim, poate vom face un efort pentru broscuta si ii vom face o surpriza de Craciun. A fost cuminte pana acum si cred ca merita sa vina Mosul si la ea. :)

O camera video ar fi binevenita, mai ales ca suntem amandoi incepatori si un astfel de instrument ne poate ajuta in caz de bucluc.
Oricum, speram sa nu fie cazul, speram sa nu fie nevoie niciodata sa apelam la acest martor silentios. Chiar daca suntem incepatori, atentia este arma noastra si vreau sa cred ca asta va fi cel mai mare atu al nostru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING