Noutati

Buna dimineata, fete frumoase!
Poate nu sunt eu la curent cu toate gadget-urile si cu toate aparitiile in materie de electronice, asa ca astept de la voi sa imi spuneti cand au aparut aceste imprimante termice? :)

Sper totusi sa nu aud asa de vreun raspuns gen: de vreo 10-15 ani :)))) Ar fi prea de tot. Nu vreau sa cred ca sunt atat de in urma cu tot ce inseamna tehnologia. :))

Le-am gasit la Sagasoft in timp ce cotrobaiam prin diferite sectiuni ale site-ului in cautarea unui scanner. Inca nu stiu exact daca sa aleg un scanner sau o imprimanta multifunctionala. Cred ca o sa ma decid pentru a doua categorie. Am mai avut o astfel de imprimanta si mi-a fost foarte utila, pana cand a trebuit sa incarc acel cartus. Am mers la cineva din orasul meu si mi l-a prapadit.

Ori a stricat cartusul in procesul de umplere, ori a pus tus proaspat peste ce era uscat prin interior si iaca asa nu mai functioneaza deloc imprimanta mea. Din acest motiv eram in cautare de ceva nou, proaspat, care sa ma ajute atunci cand am de scos urgent anumite foi. Mi s-a intamplat de multe ori mai ales acasa la parinti sa fiu nevoita sa caut in tot orasul un loc in care sa pot scoate la imprimanta ceva documente. Daca in Constanta pot gasi la orice pas astfel de locatii, aici la parinti situatia se mai schimba. Este un oras mic si este un singur loc ce e dotat cu o imprimanta publica, daca ii pot spune asa.

Si xeroxul este foarte scump aici. Daca in Constanta gasesc cu 10 bani pagina, aici ma costa pe putin de 5 ori mai mult. Si o imprimanta multifunctionala ar fi mai mult decat indicata. Atunci cand ai de xeroxat o carte asa cum facem noi pentru facultate, este indicat sa cauti cel mai ieftin xerox. :D

Atat despre imprimanda mea veche, astept sa imi povestiti despre cele termice.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING