Un pitic, doi pitici...

Buna seara, fete frumoase!
Maine ma asteapta penultimul examen din aceasta sesiune. Astept cu neabdare sa fiu iar libera, sa pot citi in voie, sa pot vorbi cu voi asa cum o faceam inainte. Dar nu e nici o problema. Rezolvam noi cumva :)

Alegem cativa pitici morocanosi si ii amplasam in gradina frumos amenajata, in gradina vesela si plina de viata. Cred ca o pereche de pitici de gradina ar putea sa ma ajute in aceasta perioada atat de aglomerata. As iesi dimineata si as da cu ochii de ei si sunt convinsa ca mi-ar rasari imediat un zambet pe buze. Cand voi avea casuta mea, o casuta de poveste asa cum probabil isi doreste oricine, mi-as dori neaparat o curte impresurata de piticuti mai veseli sau mai morocanosi, mai colorati sau mai monotoni, cert este ca nu vreau sa imi lipseasca.

Este o astfel de gradina pe drumul meu spre Constanta si de fiecare data cand trec pe acolo admir piticutii si imi spun ca asa va arata si gradina mea.

Imi doresc o gradina mare, cu gazon in cea mai mare parte, pentru ca doar verdeata imi inspira viata si am nevoie sa vad asta in fiecare zi.

Am nevoie si de un leagan mare, cu o perna pufoasa care sa ma rasfete de cate ori am nevoie. Cred ca ar fi niste momente unice sa ma legan alaturi de iubitul meu intr-un astfel de leagan imens. Am acest vis de multa vreme si neaparat casuta mea va avea asa ceva.

Aleea va fi pavata si imi doresc pavele colorate, care sa inveseleasca intreaga gradina. Pe margine am nevoie de lampi de gradina. Vreau ceva de dimensiuni mici, ca niste stele presarate de-a lungul aleii. Atunci cand ajung seara acasa, voi simti chiar ca merg printre stele. Va imaginati un astfel de peisaj?

Si pentru ca trebuie sa fim si practice si sa ne gandim la toate detaliile, probabil voi alege o firma care va amenaja si pavelele, nu doar mi le va livra. Si o astfel de firma este chiar Europav.

Toate acestea fiind spuse, ce parere aveti despre gradina mea de vis?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING