Vacanta de vara? Da, va rog!

Buna seara, fete frumoase!
Mai am un hop si gata sesiunea de iarna. Nu stiu insa cum se face ca eu ma gandesc deja la vacanta de vara, desi pentru a ajunge acolo, mai am de trecut inca o sesiune.
Dar poate ca daca visez la vacanta, totul va trece mai rapid si nu voi mai resimti chiar fiecare minut de chin ce se va scurge.

In perioada asta am teminat doua carti din trilogia Cincizeci de umbre ale lui Grey si chiar astazi m-am apucat de ultima carte. Mi-am propus sa o termin in weekendul acesta pentru ca de luni sa pot invata pentru ultimul examen. Desi e o carte foarte controversata si are si motive sa fie astfel, mie mi-a placut mult si o sa va povestec joi despre intreaga trilogie.

De ce v-am spus asta? Ei bine, personajul feminin principal din carte isi dorea foarte mult sa vada Londra asa ca mi-am dorit sa aflu mai multe despre aceasta destinatie si am gasit bilete spre Londra la Aerolines la preturi foarte bune. In plus, stiti deja ca pe pagina fiecareii destinatii, se gasesc si informatii foarte utile fiecarui turist.
Inca nu stiu cand sau daca voi ajunge acolo insa nu e niciodata gresit sa speri si sa visezi.

Cred ca cel mai mult mi-ar placea sa vad Londra noaptea. Privelistea trebuie sa fie fantastica.

Insa nici la lumina zilei nu avem parte de mai putin. Cladirile vechi, impozante, fac din Londra o destinatie pe care chiar mi-as dori sa o bifez candva. :)


Desi este in permanenta innorat, cetos si ploios, cred ca as reusi sa ma obisnuiesc cu un astfel de oras si pe o perioada lunga de timp. :)

Cine a vizitat Londra si imi poate da mai multe detalii? Poate chiar sunt printre voi persoane stabilite in Londra. Cum v-ati acomodat cu vremea?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING